Garga Chatterjee بودن و هدفمند برای حمایت از آسام Bengalis می گوید Bangla Pokkho

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 6:33:34 am مفسر سیاسی Garga Cha

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 6:33:34 am
Sarbananda Sonowal, Garga Chatterjee, Bangla Pokkho, Garga Chatterjee alleged insulting first Ahom king, garga chatterjee arrest, indian express news مفسر سیاسی Garga Chatterjee.

یک روز پس از آسام وزیر Sarbananda Sonowal کارگردانی پلیس برای دستگیری کلکته مبتنی بر مفسر سیاسی Garga Chatterjee به اتهام توهین به اولین Ahom پادشاه Bangla Pokkho, Chatterjee سازمان ادعا کرد که او در حال هدفمند به صورت ایستاده برای Bengalis در آسام.

Chatterjee وکیل گفت که حرکت دادگاه برای پیش بینی وثیقه.

"او گفت: هیچ چیز اشتباه است اما اعلام تاریخ واقعی. به این دلیل است که ما مبارزه برای Bengalis در آسام که او در حال هدف قرار دادند. ما در حال برگزاری مذاکرات با ما وکیل و به زودی ما برخورد خواهد شد و دادگاه عالی در آسام برای پیش بینی وثیقه. اگر آسام پلیس فکر می کنم آنها می توانند به بنگال و او را بازداشت آنها در اشتباه هستند" Kaushik Maiti عضو Bangla Pokkho گفت: یکشنبه اکسپرس.

بنگلادش Pokkho گفت: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری تظاهرات در این شهر است. "ترس ما از این است که یک طرح به لحاظ جسمی آسیب برساند و یا حتی کشتن Garga Chaterjee برای صحبت در حقوق Bengalis در آسام" گفت: Maiti.

"پلیس را برای اولین بار به خدمت اطلاع و تماس مشتری من را برای بازجویی. مشتری من می گوید آن است که خود را آزادی بیان بود که منعکس شده در رسانه های اجتماعی. ما نیز به دنبال پیش بینی وثیقه" گفت: مدافع Biplab Goswami, Chatterjee وکیل.

یک پلیس شکایت شده است تسلیم در برابر Chatterjee در آسام برای اتهام اعتراض نظرات در مورد اول Ahom پادشاه Chaolung (آب و هوا و Ahom جامعه است.

روز جمعه Sonowal گفت (آب و هوا بود معمار بیشتر آسامی هویت و نظرات موهن در مورد او قابل تحمل نیست. آسام جشن 'Asom Divas' در تاریخ 2 دسامبر هر سال به مناسبت (آب و هوا.

Chatterjee که توصیف خود را به عنوان یک "ائتلاف ملی" در توییتر توییتی در ژوئن 17 "چرا @sarbanandsonwal [آسام سانتی متر را اداره کند] به طور منظم جشن های چینی مهاجم و حمله به ارتش ؟ چرا ممنوع گروه تجزیه طلب ULFA همچنین جشن چینی مهاجم? آیا سرخپوستان واقعی می دانیم که هند پول مالیات است که توسط BJP در آسام برای قرار دادن مجسمه های چینی مهاجم?"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب