کشاورز حملات کشاورزی Dept تیم با تبر انتخاب خسارت وسیله نقلیه خود را

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | انتشار: 8 ژوئن 2020 11:08:23 pm کشاورز و همدست او در حال abscon

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | انتشار: 8 ژوئن 2020 11:08:23 pm
ludhiana farmers, ludhiana agricultural officials, ludhiana farmers attack agricultural officials, paddy cultivation in punjab, punjab paddy, indian express news کشاورز و همدست او در حال absconding. (بازنمودی عکس)

یک کشاورز و همدست او به اتهام حمله یک تیم از چهار بخش کشاورزی مقامات در یک روستا در Ludhiana دوشنبه پس از او متوقف شد از نشاء برنج در مزارع قبل از اطلاع از تاریخ 10 ژوئن.

کشاورز و همدست او به اتهام حمله به چهار مقامات از جمله یک زن با تبر انتخاب و همچنین آسیب دیده وسیله نقلیه خود را. در حالی که مقامات دو زد از نقطه ای به صرفه جویی در خود و دو نفر دیگر شتم و حمله با تبر انتخاب.

حادثه اتفاق افتاده در روستای Bounkar Gujjran در Mangat جلوگیری از Ludhiana که در آن تیم بود که رهبری بلوک کشاورزی افسر Jatinderpal سینگ رفته بود برای جلوگیری از کشاورز Gurpreet سینگ گیل از نشاء برنج در مزارع قبل از 10 ژوئن مهلت.

کشاورز و همدست او به اتهام حمله Husandeep سینگ Brar, کشاورزی, توسعه افسر (ADO) Mattewara و Nidhi چودری گرفتاری Khwajke آنها به عنوان تلاش برای وکیل او. او همچنین گفته شکست windowpanes و شیشه جلو اتومبیل از وسیله نقلیه خود را.

ADO Husandeep سینگ Brar گفت که کشاورز در حال حاضر پیوند برنج در 2 هکتار از زمین های خود را و آنها نمی دب اکبر آن است.

"ما تا به حال فقط رفته وجود دارد به وکیل او به کاشت برنج در بقیه زمین خود و توقف در 2 هکتار. ناگهان او خشمگین و حمله ما با یک تبر انتخاب. بلوک افسر Jatinderpal سینگ و کشاورزی sub-بازرس Charanjit Singh زد به صرفه جویی در زندگی خود. سپس آنها به من حمله کردند و ADO Nidhi Chaudhary. ما هر دو دچار صدمات و ما خودرو نیز آسیب دیده است. تا به حال ما را شخم زدند برنج او در حال حاضر پیوند او ممکن است کشته شده ما" گفت: ADO Brar.

"احتمالا او (کشاورز) بود و در حال حاضر بیش از چیزی ناراحت دیگری چون او حتی به ما گوش و رک و بی پرده شارژ," او اضافه شده است.

طبق اطلاع رسانی صادر شده توسط اضافی دبیر کل (توسعه) on May 11 تحت حفاظت از زیر خاک, آب, عمل, 2009 - برنج نمی تواند در زمینه, در پنجاب قبل از ژوئن 10.

کشاورزی بخش کارکنان را تهدید می کند اعتصاب

Jaswinder سینگ Brar, officiating جمهور, کشاورزی افسران انجمن پنجاب گفت که اگر کشاورز است بلافاصله دستگیر و مناسب اقدام پلیس را گرفته و سپس کل بخش کشاورزی زمینه کارکنان در پنجاب را در اعتصاب از روز شنبه.

"تیم ما مورد حمله قرار گرفت. تا به حال آنها را نجات داد نه خود این حمله را منجر به مرگ شده است. اگر کشاورز است دستگیر و به همراه همدست خود در تمام زمینه کارکنان بخش کشاورزی را در اعتصاب در پنجاب از یکشنبه," او گفت:.

بازرس Paramjit سینگ شو Koomkalan ایستگاه پلیس گفت که این بیانیه از مجروح افسران بود که ثبت شد. "شاه است که ثبت نام در زیر بخش مربوطه. کشاورز و همدست او در حال absconding. ما را بازداشت و آنها را به زودی گفت:" شو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن