BJP U-نوبه خود در تلفات میدان: لازم است برای توسعه

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: جولای 30, 2020 1:12:19 am BJP کارگران به رهب

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: جولای 30, 2020 1:12:19 am
BJP کارگران به رهبری رهبر حزب Chander Parkash Ganga تا به حال در مارس 2014 برچیده ساختار تلفات پلازا آینده در Sarore در Samba منطقه. (فایل)

در یک U-نوبه خود از آن زودتر ایستاده BJP در روز چهارشنبه گفت: راه اندازی تلفات و میدان در کتهوا-Jammu-سرینگر ملی بزرگراه های لازم برای توسعه است.

زمانی که BJP در مخالفت در جامو و کشمیر, آن را تا به حال به اعتراض پس از آن دولت حرکت به راه اندازی یک تلفن پلازا در Lakhanpur و مقایسه آن را به مجموعه ای از "jazia" از Vaishno Devi زائران در راه به کترا.

BJP کارگران به رهبری رهبر حزب Chander Parkash Ganga تا به حال در مارس 2014 برچیده ساختار تلفات پلازا آینده در Sarore در Samba منطقه.

BJP سخنگوی Brig. (بازنشسته) آنیل گوپتا گفت:" "طولانی ترین بزرگراه های ملی (NH 44) که متصل Kanyakumari به کشمیر و وارد جامو و کشمیر در Lakhanpur تعدادی از عوارض و میدان در امتداد آن کشش و کسی سفر توسط جاده به J&K به پرداخت عوارض مالیاتی در این میدان. می گویند که 'jazia' در حال اعمال با شروع تلفات پلازا در Lakhanpur است که نه تنها نادرست بلکه اخلاقی نیز نادرست است."

BJP رهبر گفت: درآمد از تلفات میدان خواهد شد مورد استفاده برای نگهداری از بزرگراه. "هیچ مقدار از سیاست و یا کتاب را ریشه کن کردن این تلفات میدان" گوپتا گفت: "آنها در اینجا به ماندن و امکانات جدید خواهد آمد تا در آن امتداد NH به عنوان و هنگامی که چهار laning به اتمام است".

جامو gots اول آن تلفات پلازا در Jammu-سرینگر ملی بزرگراه در نزدیکی Nagrota در سال 2015. در سال 2018 دیگر تلفات میدان آمد تا در Sarore که در آن BJP کارگران تا به حال برچیده ساختار چهار سال پیش. سوم تلفات میدان آمد تا در Lakhanpur در جولای 21.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن