فتنه مورد: SC کمک های مالی حفاظت از دستگیری به کاتب Vinod دعا تا جولای 15

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: جولای 7, 2020 2:45:37 pm دعا متهم شده است در بخش 124A

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: جولای 7, 2020 2:45:37 pm
Editors Guild, Vinod Dua, Charges against journalists, right to speech, Indian express news دعا متهم شده است در بخش 124A (فتنه), 268 (مزاحمت عمومی), 501 (چاپ ماده شناخته شده به عنوان توهین آمیز) و 505 (اظهارات منجر به فساد) بر اساس شکایت توسط BJP را Mahasu واحد جمهور آجی Shyam است.

دیوان عالی کشور روز سه شنبه تمدید حفاظت از دستگیری تا 15 ژوئیه به نگار Vinod دعا در فتنه مورد تسلیم توسط هیماچال پرادش ،

وکیل عمومی Tushar مهتا ظاهر می شود برای دولت به دنبال زمان بیشتری برای ارسال سوابق. این یک نیمکت رهبری, عدالت, U U Lalit کارگردانی پلیس برای ارسال تمام سوابق از پروب در پوشش مهر و موم و اضافه کرد که آن را نمی خواهد نگه داشتن این موضوع در حال بررسی و قرار دادن آن در تاریخ بعد از جلسه در ژوئیه 15.

"اگر ما راضی هستند که فقدان این درخواست در حال درست است که ما را سرکوب دادرسی و حق دور" عدالت U U Lalit گفت.

در طول جلسه ارشد, مدافع, Vikas سینگ ظاهر می شود برای دعا گفت: پرسشنامه فرستاده شده به مشتری خود را توسط پلیس چیزی جز آزار و اذیت. به این SC کارگردانی که دعا می کند باید برای پاسخ به پرسشنامه ارسالی توسط پلیس تا جلسه بعدی.

دعای بود در خدمت پرسشنامه پس از او حاضر به سفر به Shimla برای بازجویی با استناد به سلامت خود سن و COVID-19 پروتکل برای سفر و قرنطینه. اما او از اتحاد پیوست پلیس پروب از طریق رسانه مجازی.

دعا متهم شده است در بخش 124A (فتنه), 268 (مزاحمت عمومی), 501 (چاپ ماده شناخته شده به عنوان توهین آمیز) و 505 (اظهارات منجر به فساد) بر اساس یک شکایت بی جی پی را Mahasu واحد جمهور آجی Shyam است. BJP رهبر ادعا کرد که از اسلام ساخته شده و اتهامات عجیب و غریب خود را در 15 دقیقه یوتیوب نشان می دهد در مارس 30, جایی که او گفته متهم نخست وزیر نارندرا مودی با استفاده از "مرگ و میر و حملات تروریستی" به آرا.

در, درخواست, دعا اشاره به ویدئویی خود را به عنوان "تجزیه و تحلیل انتقادی از شکست اتحادیه از هند را در انجام این مستند در سراسر کشور و شیوه ای که (در آن) آن را اجرا می شد". در این ویدئو نیز "ذکر" به "politicising" صلیب-LoC اعتصاب "در طول انتخابات گذشته".

دعای گفت که "وجود یک روند اخیر در برابر رسانه ها که در آن دولت که نمی پیدا کردن یک ویژه برنامه تلویزیونی به در همگام سازی با ایدئولوژی های سیاسی ثبت نام دپو در برابر افراد از رسانه ها در درجه اول به آزار و اذیت آنها و به ارعاب آنها را به طوری که آنها تسلیم به خط دولت و یا دیگری چهره موسیقی در دست پلیس".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب