50 نفر در 4 روز: امریتسار admin اذعان می کند این تست کمتر

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 1:35:27 am امریت

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 1:35:27 am
punjab coronavirus cases, amritsar coronavirus, punjab lockdown, amritsar coronavirus news, covid updates, latest news امریتسار: کارگران ضد عفونی کردن منطقه در پی بیماری همه گیر کوروناویروس در امریتسار (فایل/PTI)

در حالی که امریتسار گزارش شده 50 تازه موارد در چهار روز گذشته در این منطقه عقب در تست با فقط 200 تا 250 نمونه آزمایش شده از اینجا هر روز در برابر یک هدف 400.

از این 50 نفر, هفت, هستند, مورد مشکوک به جامعه گسترش یافته است. مدنی جراح امریتسار Jugal Kishore در حالی که صحبت کردن به هند اکسپرس اعتراف کرد که منطقه شده است فاقد تست.

"ما تا به حال به نام جلسه ارشد پزشکی افسران (SMOs) امروز و در آنها دستور داده شده است برای افزایش تست راست. در حال حاضر ما را آزمایش کرده اند تنها 200 تا 250 نمونه در هر روز در برابر هدف 400. ما خواسته اند SMOs به افزایش ظرفیت ما از 400 به 500 دلار در هر روز است. واضح است که ما را پیدا خواهد کرد بیشتر در بیماران با تست بیشتر," او گفت:.

سه نفر بیش از گذشته یک هفته باید آزمایش مثبت از طریق امکانات خصوصی. "اینها بیشتر افرادی که در حال امید بستن برای آزمایش در آزمایشگاه های خصوصی. در حال حاضر دو آزمایشگاه های خصوصی مجاز برای تست در امریتسار" سعید مدنی جراح.

تعداد نقاط در شهرستان امریتسار افزایش یافته و از 5 تا 15 در 5 روز گذشته. "ما گمان می کنند که این موارد افزایش یافته است پس از تسهیلات در این دستورالعمل مستند. در حال حاضر مردم شده اند در آینده به بازارها و آنها یکدیگر را ملاقات. شده است افزایش موارد جامعه گسترش یافته است. ما همچنین در مورد این عامل در ویدئو کنفرانس با وزیر امروز. مردم هستند نه اجتماعی زیر فاصله و این نیز دلیل افزایش در تعداد موارد," او گفت: "ما گفته شده است به انجام خانه به خانه نظارت از ژوئن 1... جامعه گسترش نیز اتفاق می افتد در منطقه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب