افریدی خرید Mushfiqur ساله برای $20,000 به جمع آوری کمک مالی برای COVID-19 امداد کار

سابق پاکستان همه طفیلی شهید افریدی خریداری بت قرار داده تا برای حراج بنگلادش wicketkeeper-رودخانه Mushfiqur رح

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

سابق پاکستان همه طفیلی شهید افریدی خریداری بت قرار داده تا برای حراج بنگلادش wicketkeeper-رودخانه Mushfiqur رحیم برای $20,000.

ماه گذشته آقای رحیم اعلام کرده بود او مزایده بید است که با او به ثمر رساند دو صد برابر سریلانکا در سال 2013 به جمع آوری کمک مالی برای COVID-19 امداد و کار در کشور است.

آقای افریدی خریداری یادگاری برای پایه و اساس خود را برای $20,000.

"شهید افریدی خریداری بت من به نمایندگی از خود را پایه. من احساس می کنم ممتاز و مفتخر است که کسی مثل او اتحاد پیوست ما علت بزرگ" آقای رحیم به نقل از به نقل از ESPNCricinfo.

در هفته گذشته چندین تقلب در مناقصه به حال آب گرفتگی حراج منجر به تعلیق روند. آقای افریدی تماس آقای رحیم برای خرید خفاش.

"ما تا به حال تعلیق حراج با توجه به برخی از تقلب در مناقصه که غیر منتظره بود. شهيد بهایی شخصا با من تماس بعد از دیدن این خبر (بت من در حراج). او با ارسال نامه ارائه on May 13 که او علاقه مند به خرید برای $20,000 است که تقریبا BDT 16.8 لاخ" آقای رحیم گفت.

آقای رحیم نیز با ارسال یک پیام ویدئویی توسط سابق پاکستان کاپیتان در توییتر خود مسئولیت رسیدگی به.

"کار شما در حال انجام بزرگ است. تنها زندگی واقعی قهرمانان انجام این کار است. ما در حال رفتن را از طریق یک فاز سخت و در چنین زمان ما نیاز به عشق و حمایت از یکدیگر" آقای افریدی گفت: در این ویدئو.

"من می خواهم به خرید خفاش خود را به نمایندگی از همه از پاکستان است. نماز ما با شما هستند. امیدوارم ما را دوباره ملاقات در زمین کریکت یک بار این است که بیش از," او اضافه شده است.

اطفال انجام شده است کمی خود را برای کمک در کاهش مداوم بهداشت جهانی بحران. هند کاپیتان Virat Kohli و سابق آفریقای جنوبی رودخانه AB De Villiers قرار داده تا کیت خود را از سال 2016 هند لیگ گجرات شیرها برای حراج. انگلستان wicketkeeper جس Buttler مطرح 65,000 پوند توسط مزایده خود را در فینال جام جهانی پیراهن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن