راز وحشی مرکز Joel Eriksson Ek موفقیت? 'او را بسیار آزار دهنده به بازی در برابر'

"این بخشی از پیشرفت" Evason گفت. "من امیدوارم که آنها مریض و خسته از هر یک از دیگر در این نقطه و می خواهید برا

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

"این بخشی از پیشرفت" Evason گفت. "من امیدوارم که آنها مریض و خسته از هر یک از دیگر در این نقطه و می خواهید برای دریافت پس از دیگری."

خوشبختانه برای Evason او یک بازیکن در تیم خود که هیچ مشکل تکان دهنده گلدان: 23 ساله Joel Eriksson Ek.

هر چند او ناشی از خست با کلمات روشن و خاموش کردن یخ 6-پا-1, 210 پوند مرکز از سوئد دارای یک استعداد برای تحریک مخالفان در طول بازی.

چرا ؟

"چرا که او را بسیار آزار دهنده به بازی در برابر" linemate ژاک Parise گفت: با خنده. "او یک لبه به او که می تواند تحت حریف پوست. او که برای بسیاری از بچه ها در عمل حتی."

که بسیار واضح گردیده است در طول وحشی را دوباره به اردوگاه های آموزشی به عنوان Eriksson Ek همیشه به نظر می رسد با صدا غذا خوردن dab در وسط هیئت مدیره نبرد. او به عنوان جسمی که همیشه در طول چهار عمل و به احتمال زیاد خواهد آورد که همان سطح شدت به پنج مرحله.

خواسته در مورد توانایی های خود را به عنوان یک همزن Eriksson Ek مطمئن باشید که او انجام نمی دهد آن را بر روی هدف است. او هرگز به دنبال مبارزه با زمانی که او گره ای بر روی تخته است.

"من فکر نمی کنم که چیزی است که من قرار دادن انرژی به," او گفت:. "آن را فقط به من می آید. من در تلاش برای بیرون رفتن و اجرای بیش از بچه ها. من در تلاش برای بازی به عنوان سخت به عنوان من می توانم هر شیفت و کار به عنوان سخت به عنوان من می تواند به من کمک به تیم است."

که تمایل به مخالفان خود را از دست دادن تمرکز. مهم نیست اگر آن را یک شستن صورت بعد از سوت یا یک دسته از haymakers از آبی Eriksson Ek همه را دیده است در طول این دوره از کار خود را.

شاید مهیج ترین چیز در مورد Eriksson Ek است که او تقریبا هرگز در پاسخ به متلک. و او را در همان نگاه خالی بدون در نظر گرفتن وضعیت و که تنها باعث می شود مخالفان ناراحت تر به عنوان پیشرفت بازی.

که می تواند خبر خوشی برای Eriksson Ek در postseason به عنوان خط او را بیش از احتمال زیاد می شود وظیفه با بستن Canucks ستاره الیاس Pettersson و هر کس او محور در شب.

"ما فقط در حال رفتن به سعی کنید به زور گردش و جن خود را در پشت د و از کار وجود دارد," Eriksson Ek گفت. "من فکر می کنم قدرت ما در forecheck و گرفتن pucks در اطراف خالص و دوم فرصت های جن."

که گفت: Eriksson Ek نمی بینم خود را به عنوان بازیکن تنها مسئول محدود کردن Pettersson در سراسر مقدماتی سری.

"این نه تنها من" Eriksson Ek گفت. "آن را به کل تیم است که رفتن به آن را انجام دهد. ما می دانیم که ما می رویم به بازی سخت و دفاع و سپس رفتن از وجود دارد. فقط کار راه راست و انجام کارهای درست در همه زمان ها موفق باشد."

آن را نیز امن فرض کنیم Eriksson Ek خواهد شد مخالفان خود را به باز کردن در برخی از نقطه که ممکن است به اندازه کافی برای ایجاد تفاوت.

"او در حال رفتن به یک بخش بسیار مهم است," Evason گفت. "او را گرفته و یک گام بزرگ به جلو با توسعه خود را در تمام اطراف بازی. ما شاهد تهاجم خود بازی بهتر و بهتر. به علاوه او رقابت سطح بالا را به عنوان کسی. او را به عنوان قوی و اسکیت به عنوان به خوبی. فقط یک مرد سخت به بازی در برابر. ما می رویم به استفاده از او در بسیاری از موقعیت های مختلف است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن