Ecumen Lakeshore نوعی کنیاک مقوی مرکز بهداشت گزارش COVID-19 موارد در میان ساکنان پس از شرکت در تست خارجه برنامه

روز شنبه, مینه سوتا, وزارت بهداشت آغاز شد, فهرست Ecumen Lakeshore در جاده لندن به عنوان یک مرکز با "شیوع." پس

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

روز شنبه, مینه سوتا, وزارت بهداشت آغاز شد, فهرست Ecumen Lakeshore در جاده لندن به عنوان یک مرکز با "شیوع." پس از شرکت در نخستین دور از آزمایش روز دوشنبه به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz پنج نقطه برنامه ریزی برای ارائه پشتیبانی بیشتر برای ارشد امکانات زندگی تسهیلات ابلاغ شده است از یک مورد مثبت با زندگی کمک بگیرند.

گذشته از زندگی کمک Ecumen Lakeshore نیز ارائه می دهد مستقل مسکن در کوتاه مدت احیا و زندگی کمک مراقبت از حافظه.

از این تعداد 381 نفر گارد ملی آزمایش 185 ساکنان بودند گفت: ینا Evans, جامعه, مدیر روابط برای Ecumen Lakeshore.

فردی که آزمایش مثبت است بدون علامت و جدا شده در اتاق خود را که در آن آنها را دریافت مراقبت نیاز آنها ایوانز گفت. اکثریت قریب به اتفاق پردیس تست شده در روز دوشنبه و دور بعدی در حال برنامه ریزی برای چهار شنبه, ژوئن 22 و جمعه, ژوئن 29.

"اعضای تیم ما به طور کامل آماده و آموزش دیده برای مراقبت از هر COVID مثبت اعضا در جامعه ما" ایوانز گفت:, و اضافه کرد که نیروی انسانی و تجهیزات حفاظت فردی در سطوح تسهیلات نیست از زمان نگرانی است.

"این مهم است به یاد داشته باشید که به دلیل روزانه از پروتکل های ما را در اینجا در Lakeshore — ترکیبی از کارکنان آموزش دیده ما ما تمیز کردن و ضد عفونی شیوه نمایش درمانی, ماسک, شستن دست ها از پروتکل های محدود و بازدید کنندگان — افراد به مراتب ایمنی بیشتر مراحل در محل ما Lakeshore جامعه از ما بیشتر جامعه" ایوانز گفت.

در ماه مه Ecumen بستری دو نفر با COVID-19 به یک تقسیم مراقبت های منطقه برای اقامت کوتاه مدت در تلاش برای کمک به کسانی که دیگر جا برای اقامت در یک بیمارستان اما نمی شد به اندازه کافی برای بازگشت به خانه. در مارس 19 تسهیلات اعلام کرد این امر وقفه در پذیرش هرگونه پذیرش ایوانز گفت. آخرین COVID-19 بیمار خود را دریافت کرد اولین منفی نتیجه تست در آوریل 11 و به خانه بازگشت در 10 ژوئن.

پس از شرکت در دور اول دولت برنامه تست برای ارشد زندگی جوامع در پنجشنبه نوعی کنیاک مقوی سلامت مرکز ماهر-خانه سالمندان که فقط یک واحد در داخل نوعی کنیاک مقوی جامعه زندگی از دلوت در نزدیکی کنوود خیابان ابلاغ شده است که ساکنان دو آزمایش مثبت است.

گارد ملی آزمایش ساکنان و همکاران گفت: بارب Wessberg مدیر اجرایی نوعی کنیاک مقوی جامعه زندگی از دلوت در بیانیه ای به اخبار تریبون. روز جمعه تسهیلات شروع به دریافت نتایج اولیه زمانی که آنها آگاهانه از این دو موارد مثبت. آن دسته از افراد جدا شده به اتاق خود را با کارکنان اختصاص داده شده به مراقبت از آنها.

"در این زمان ما بسیار نزدیک ارتباطات ما با دولت های محلی و مقامات بهداشتی تا اطمینان حاصل شود که ما در حال بدست گرفتن تمام گام های مناسب است. همه همکاران ما پس از آخرین پروتکل کنترل عفونت از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و دولت ما و بهداشت محلی بخش" Wessberg گفت: در انتشار.

از "شیوع" در نوعی کنیاک مقوی مرکز بهداشت هنوز ذکر شده در بخش بهداشت و درمان وب سایت. هر دو امکانات شده اند در تماس با شهروندان و خانواده ها و کارکنان در مورد موارد مثبت.

دولت گزارش سه مورد بیشتر از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز شنبه. از 438 مورد جدید گزارش هیچ یک از دیگران ثبت شد در شمال شرقی مینه سوتا است.

دوازده بیشتر مردم با درگذشت COVID-19 و نه از آنها ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت. هیچ یک از این افراد ساکنان Northland.

دولت گزارش تکمیل یکی دیگر از 16,815 تست های تشخیصی در آخرین روز افزایش از دو روز گذشته.

روز شنبه وزارت امور خارجه گزارش داد که تعداد زیادی از مردم در یک واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته است توسط هفت به 161. تعداد Minnesotans بستری خارج از ICU تنظیم کاهش هشت تا 163.

از 32,467 Minnesotans که آزمایش مثبت در چند ماه گذشته 28,205 از آنها دیگر نیاز به جداسازی.

ویسکانسین گروه خدمات بهداشتی و درمانی گزارش 385 جدید COVID-19 مورد و 14 مرگ و میر. هیچ یک از این موارد و یا مرگ و میر ثبت شد در Ashland Bayfield و داگلاس شهرستانهای استان است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب