دلوت پلیس متصلب فوق العاده اضافه کاری به عنوان مردم را به خیابان ها در اعتراض به خشونت های پلیس در میان همه گیر

اما هزینه شد تشدید این واقعیت است که متعاقب آن نا آرامی های مدنی را شکست با صدا غذا خوردن dab در وسط یک بیماری

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

اما هزینه شد تشدید این واقعیت است که متعاقب آن نا آرامی های مدنی را شکست با صدا غذا خوردن dab در وسط یک بیماری همه گیر.

اخبار تریبون درخواست دلوت پلیس داده حقوق و دستمزد به مدت سه هفته دوره پرداخت که شامل روز یادبود — تاریخ فلوید مرگ و دو هفته است که به دنبال و همچنین سوابق پلیس اضافه کاری داده های مربوط به سه هفته پرداخت آخرین دوره سال است.

که اطلاعات درخواست نشان داد که از مارس 24 ژوئن 13, Duluth, اداره پلیس متصلب تا حدود 244,090 در هزینه های اضافه کاری — بیش از سه برابر اضافه کاری نیروی وارده طی مربوطه پرداخت دوره در سال 2019.

دلوت رئیس پلیس مایک Tusken گفت: اضافه کاری شیفت می شده اند مورد نیاز برای مقابله با تظاهرات در بهترین زمان است اما هزینه های آن بزرگ شدند توسط COVID-19 بیماری همه گیر. او توضیح داد که دلوت تا به حال به تصویب یک برنامه طراحی شده برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به کروناویروس, پخش كردن, از طریق اداره پلیس صفوف. که برنامه به نام برای افسران به کار پنج روز متوالی و سپس با صرف 15 روز در قرنطینه قبل از بازگشت به کار تا زمانی که آنها باقی مانده است علامت رایگان. این رژیم در محل قرار داده شد برای جلوگیری از این نوع مشکلات ناتوان کننده پلیس با تجربه در دیگر COVID-19 نقاط از جمله شهر نیویورک است.

افسران بودند که به نام خارج از برنامه ریزی قرنطینه در Duluth, شد, پرداخت اضافه کاری برای هر ساعت از خدمات آنها وارد شده است.

در حالی که هزینه رفتن به مدت پنج روز در 15 روز کردن برنامه ها تحت پوشش Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون Tusken گفت: فوق العاده اضافه کاری هزینه های مربوط به پاسخ به اعتراضات به احتمال زیاد نخواهد بود.

Tusken گفت: افسران او تا به حال نشان داده بزرگ نظم و انضباط در زیر برنامه و گروه اجتماعی فاصله پروتکل منجر به یادبود روز اما او با اشاره به خواسته های لحظه ای زیر فلوید مرگ غم انگیز مورد نیاز ماموران برای فرار از این مدل است. او گفت: همه دست در عرشه پاسخ پلیس به تظاهرات منجر به روزهای خاصی که همه اما در مورد نیم دوجین افسران قسم خورده بودند به طور همزمان در وظیفه.

"ما تا به حال واقعا محوری و سپس تمرکز توجه ما و انرژی در نگه داشتن جامعه امن است. که مورد نیاز ما نوع undid, بسیاری از چیزهایی که ما تا به حال انجام شده است برای پاس چند ماه در آنجا که ما تا به حال نزدیک به حداکثر نیروی انسانی یک روز زن و شوهر و آن را بیشتر مورد نیاز مردم کار و بیشتر مردم در حال کار با شرکای خود در اتومبیل های که در آن ما مشغول به کار بود به تنهایی برای بخش" Tusken گفت.

برای چند هفته پس از تظاهرات Tusken تماشا عصبی برای دیدن اگر هر گونه شواهدی از بیماری خواهد سطحی در نیروی.

"وجود دارد بسیاری از ما در اینجا که شد نگه داشتن نفس جمعی ما از طریق آن 14 روز دوره کمون که در آن اگر شما بودند شاید در معرض ویروس شما به احتمال زیاد نشان می دهد نشانه" او گفت:.

Tusken گزارش داد که خوشبختانه هیچ یک در نیروی هنوز تست مثبت برای این ویروس به سرعت bookending بیانیه ای که با "دست کشیدن بر روی چوب است."

دلوت رئیس شورای شهر گری اندرسون گفت: اداره پلیس به اضافه هزینه های مربوط به این تظاهرات قرار بود رود و از او تقدیر ماموران به تظاهرکنندگان فضای مورد نیاز آنها به بیان خودشان هستند.

"من در خیابان حداقل یک بار در طول آن هفته یک بار در یکی از تظاهرات مسالمت آمیز و قوی وجود دارد و ملاحظه حضور پلیس در اطراف جامعه" او گفت:.

Tusken گفت: او را درک خشم و سرخوردگی مردم ابراز.

"بسیاری از ما افسران پلیس وجود دارد و 900,000 پلیس در آمریکا — نیست با استفاده از نیروی بیش از حد در حال انجام کارهای درست برای حق دلایل ایجاد روابط و مراقبت و داشتن نگرانی برای جوامع آنها پلیس با. اما در همان زمان هنگامی که ما می بینیم وجود دارد که افسران پلیس که قطعا با استفاده از نیروی بیش از حد و یا درگیر در سوء آن لکه نشان که همه ما می پوشند," او گفت:.

Tusken گفت: رشد رسانه های اجتماعی منجر به حوادث در یک حوزه قضایی تا حد زیادی موثر بر مکان مشاهده و اجرای قانون به طور کلی.

"بله, من می خواهم برای دیدن ما خشم بیشتر در مورد فرد مسئول رفتار از خشم و سولفات به کارگردانی نسبت به کل حرفه ای چون من فوق العاده عمل می کند از مهربانی و شفقت است. هر روز افسران ما در حال کمک به مردم با یک دست" او گفت:.

در عین حال Tusken گفت: حوادث اخیر نشان می دهد که تعصبات نژادی در اجرای قانون به ویژه نگران کننده است.

"من درک می کنم خشم. من درک می کنم نا امیدی. اجرای قانون تا به حال در تاریخی تروما نسبت به مردم رنگ پس از آغاز به کار خود," او گفت:, و اشاره کرد که یک فرد ممکن است تجربه کرده اند نژادی انگیزه بدرفتاری دست اول و یا از طریق حساب مشترک از دوستان نزدیک و بستگان.

"این داستان زندگی می کنند, و بی اعتمادی است که سخت برای کاهش. آن را سخت به تعمیر آن زمانی است که شاید عمیق بذردار به یک خانواده است. بنابراین من نمی خواهم به نفی آن یک چیز وجود دارد که افرادی که فقیر تجارب با اجرای قانون و یا کسانی که از یک بی اعتمادی نسبت به اجرای قانون" Tusken گفت.

اما Tusken گفت: افسران متعهد به انجام بهتر. وی با ذکر بخش آموزش در مورد چگونگی به رسمیت شناختن ضمنی و تعصب و چگونه به deescalate موقعیت به عنوان یک زن و شوهر نمونه. Tusken همچنین با اشاره به بخش تصمیم به همکاری با مددکاران اجتماعی برای کمک به مردم با مسائل مربوط به سلامت روانی و یا مشکلات با اعتیاد است.

"ما در حال تلاش برای نشان دادن متفاوت است و به افرادی که در بحران حمایت بیشتر از همیشه" او گفت:.

عمومی ایمنی صندلی و 4 منطقه DuluthCity عضو شورا رنه ون بدون گفت: "من با بسیاری از مردم در نیروی, و آنها احساس تنش آنها بسیار مراقب باشید در مورد چیزهایی که آنها را حتی بیشتر از آن در حال حاضر. "

"من احساس می کنم مانند پلیس و مردم احساس استرس," او گفت:. "آنها درک کنند که چرا مردم احساس مانند آن. اما آن را فقط سخت در آنها, و آن را سخت در جامعه ما است. با تمام موشکافی آن را سخت به یک پلیس در حال حاضر. من که."

اما ون بدون گفت: این شهرستان نادیده انتقاد از اداره پلیس و خواستار تغییر در خود را در خطر است.

"ما همیشه می تواند بهبود بخشد," او گفت:. "من باور اصلی است که در شهرستان گسترده جامعه محور. اما در آن طول می کشد پول به انجام," او گفت:. "مردم آن را دوست دارم زمانی که پلیس به بیرون از ماشین و صحبت کردن با آنها و ایجاد روابط و رسم جامعه با هم با صحبت کردن به همسایگان خود است. مردم قدردانی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن