سونیا کف یک راز تا آستین خود

بانکی در تناسب اندام و تجربه پیشین مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره بوکسور سونیا کف در حال کار بر روی یک طرح

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

بانکی در تناسب اندام و تجربه پیشین مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره بوکسور سونیا کف در حال کار بر روی یک طرح مخفی' به ضرب و شتم او جوانتر مخالفان در این کشور قبل از به دنبال یک اسکله برای بازی های المپیک توکیو.

آماده شدن برای رسیدن به پاتیالا روز یکشنبه Sonia — خواهد بود که در میان دسته اول از بوکسورهای به گزارش ملی کمپ سرگیری — مشتاق را به سوئیچ به شدت بالا آموزش.

"من نمی باید هر گونه شور و شوق دیگر از بوکس. من سخت کار می کرد در افزایش قدرت من در طول مستند. من هم سعی کردم چند چیز در اطراف من جنبش است. من می خواهم برای بهبود بیشتر تحت نظارت مربیان" سونیا گفته هندو در روز شنبه.

اذعان رقابت سختی — به خصوص از مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره سونیا چهل, جهان, جوانان, قهرمان, Sakshi Chaudhary و آسیایی مدال برنز Manisha moun شارژ — در 57kg وزن کلاس 28 ساله گفت: "من با یک سری برنامه (برای مقابله با مخالفان من) که من می توانم نشان می دهد. نوع بار من در طول آموزش به من کمک خواهد کرد."

سونیا که آماده ورزش ابزار با قرار دادن نوار در دو تنه درخت در حیاط خلوت خانه اش در Julana در جیند هاریانا با تمرکز بر تناسب اندام در طول مستند.

"تناسب اندام همواره اولویت من است. شما ممکن است بخواهید هر کسی که در این کمپ در مورد تناسب اندام. من احترام زمان و عشق و انضباط. حتی در مستند من در زمان مراقبت از این چیزها."

حتی اگر او شده است در داخل و خارج از طرح از چیزهایی که در طول سال سونیا یک Arjuna برنده جایزه هرگز اجرا از صبر و شکیبایی است.

"اگر شما در مبارزه با مشکلات شما جمع آوری مقدار زیادی از انرژی است. به اعتقاد من در شرکت در حوادث و دادن بهترین من. از من شکایت.

"من آماده هستم تا برای بازی های المپیک چالش" گفت: سونیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب