موج گرما راه اندازی مجدد از فعالیت های صنعتی و فشار قدرت تقاضا نزدیک به سطح سال گذشته

نوشته شده توسط آنیل Sasi | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 5:54:29 am شواهد از افزایش

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط آنیل Sasi | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 5:54:29 am
heatwave, heatwave india, heatwave in india, heatwave in north india, weather, delhi summers, electricity demand, delhi power demand, electricity production heat wave, power demand heat wave, power cut heart wave, indian express شواهد از افزایش صنعتی بار منعکس شده است در هند, انرژی, بورس, هند بزرگترین قدرت ارز است که به ثبت بالاترین حجم 211 میلیون واحد (MUs) در مالی جاری در مه 25. (عکس)

مداوم بهبود در تقاضای برق که برداشت تا سرعت پس از مارس 10 ارائه می دهد برای اولین بار قطعی شاخص تدریجی بازگشت به حالت عادی پس از تمدید مستند.

پس از یک سقوط ناگهانی نه هفته پیش تقاضای برق در حال حاضر در دست فاصله ارقام مربوط به سال گذشته است.

در واقع روز سه شنبه اوج تقاضا شکل — بالاترین قدرت تقاضای ملاقات در طول روز — در واقع عبور از سطح سال گذشته برای اولین بار این اتفاق افتاده پس مارس 22.

بیشتر مربوط به انرژی ملاقات' رقم برای مه 26 —یک شاخص کلی برق مصرف شد حاشیه ای کوتاه از شکل با سنجش زمان در همان روز در سال گذشته با توجه به آخرین اطلاعات وارد شده توسط دولت متعلق به مدیر شبکه سیستم قدرت عملیات شرکت (POSOCO) با مسئولیت محدود.

توضیح داد: به همین دلیل در حال حاضر موج گرما در شمال هند است که غیر معمول

در حالی که ناگهانی تشدید گرمای تابستان در شمال هند است که تا حدی مسئول برای pick-up داخلی بار تدریجی سرگیری عملیات در سراسر کشور صنعتی جیب کنار سرگیری راه آهن و دیگر خدمات حمل و نقل است که فشار تقاضا است.

شروع مجدد از فعالیت های صنعتی که عمدتا توسط شرکت های بزرگتر جزئی از سرگیری عملیات و این داشتن یک catalysing تاثیر بر کوچکتر فروشنده اکوسیستم است به آرامی اضافه کردن به صنعتی بار است که در حال حاضر مکمل افزایش در تابستان-طراحی داخلی بارگذاری.

شواهد از افزایش صنعتی بار منعکس شده است در هند, انرژی, بورس, هند بزرگترین قدرت ارز است که به ثبت بالاترین حجم 211 میلیون واحد (MUs) در مالی جاری در مه 25.

از سرگیری فعالیت در عمده بخش تولید واحد قابل رویت است در سراسر جغرافیای. در حالی که انرژی ملاقات چهره به صورت مه 26 در بیش از 3,775 گیگاوات ساعت (گیگاوات ساعت) بود سایه ای کمتر از 3,850 گیگاوات ساعت در همان روز از سال قبل کارشناسان گفت که این رقم برای سال جاری نیاز به عبور تعداد در سال گذشته و فراتر از نشان می دهد بازگشت به حالت عادی خط روند – با توجه به این که تقاضا رقم حدود 5 درصد بالاتر از ابتدای سال تا مستند اعلام شد در اواخر ماه مارس است.

"وجود دارد آهسته و پیوسته افزایش تقاضا در تمام پنج منطقه از آوریل 27, در اختتامیه دوره از فاز 1 مستند. از مارس 4-12 وجود دارد آهسته افزایش می دهد با اثر نوسانات آب و هوا به وضوح قابل مشاهده در تقاضای برق الگوی" رسمی درگیر با دولت مرکزی برق قدرت (CEA) که collates داده گفت:.

"تقاضا است و در عین حال به سازگاری با سال گذشته است. به طور معمول تقاضا در یک سال و 5-6 ٪ بالاتر مربوط به همان آخرین دوره سال است. از مارس 10 به بعد به نظر می رسد بیشتر تعیین کننده افزایش تقاضا در تمام پنج منطقه اما ما را به صبر و سازمان دیده بان برای تعیین روند" این مقام گفت.

همیشه از مستند تحمیل شد در اواسط ماه مارس در این شبکه بارگذاری شده است در درجه اول در حساب های داخلی ، عادی پایه قدرت بار تقاضا از حدود 150 گیگاوات تا به حال کاهش یافته است بیش از 20 درصد پس از مستند. داخلی بار حدود 30-32 درصد از کل بار در طول زمان عادی. هند کل تقاضای برق الگوی بار و صنعتی و کشاورزی مصرف حساب برای 40 درصد و 20 درصد بار بود در حالی که تجاری مصرف برق حساب برای 8 درصد از تقاضا است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن