SC به دنبال توضیح از رجیستری چرا Mallya بررسی درخواست ذکر شده برای سه سال

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 9:51:18 pm Mallya خواسته بود دادگاه لندن به ا

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 9:51:18 pm
Vijay Mallya, Vijay Mallya case, Vijay Mallya extradition case, extradition case Vijay Mallya, India news, Indian Express Mallya خواسته بود دادگاه لندن به این موضوع از آنجا که این موضوع در حال بررسی است و قبل از دیوان عالی کشور در اینجا.

دیوان عالی کشور است و کارگردانی آن رجیستری به توضیح دهد که چرا درخواست ثبت شده توسط تاجر Vijay Mallya که تا به حال به دنبال بررسی آن تا سال 2017 به منظور نگه داشتن او را به جرم اهانت به دادگاه برای انتقال 40 میلیون تومان به کودکان خود نه ذکر شده قبل از نگران دادگاه به سه سال گذشته است.

یک نیمکت قضات, U U Lalit و Ashok بوشان که در زمان بررسی درخواست در ژوئن 16, کارگردانی دادگاه راس رجیستری به ارائه تمام جزئیات از جمله نامهای از مقامات که تا به حال در برخورد با پرونده مورد بررسی دادخواست برای سه سال گذشته است.

"با توجه به سابقه پیش روی ما قرار داده که بررسی دادخواست نبود ذکر شده قبل از دادگاه به سه سال گذشته است. قبل از ما در برخورد با مطالب مطرح شده در نقد و بررسی درخواست ما مستقیم رجیستری به توضیح دهد که چرا نقد و بررسی دادخواست نبود ذکر شده قبل از نگران دادگاه برای سه سال گذشته" نیمکت گفت: در تاریخ 16 ژوئن منظور که آپلود شده بود و در دادگاه راس سایت در روز جمعه.

گرفتن قوی داشته باشید از این بی تاخیر در لیست بررسی درخواست نیمکت خواسته رجیستری به ارائه توضیح در عرض دو هفته.

"نقد و بررسی دادخواست باید پس از آن در نظر گرفته شود در شایستگی" نیمکت گفت: در آن منظور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن