Gyanendro Ningombam به سر هاکی هند

تحت فشار وزارت ورزش هاکی هند است تاثیر یک تغییر در بالا با رئیس جمهور Mohd. مشتاق احمد استعفا و Gyanendro Ning

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

تحت فشار وزارت ورزش هاکی هند است تاثیر یک تغییر در بالا با رئیس جمهور Mohd. مشتاق احمد استعفا و Gyanendro Ningombam که نامزد دریافت جایزه به پست.

مشتاق استعفا کرده بود و در 7 ژوئیه با استناد به 'شخصی و خانوادگی و تعهدات" که پذیرفته شد در اورژانس اجرایی جلسه هیئت مدیره در روز جمعه. معاون ارشد رئیس جمهور Ningombam نامزد دریافت جایزه بود به عنوان officiating رئیس جمهور تحت حکومت 4.6 از هاکی هند اساسی است.

"با توجه به شیوع COVID-19 و سفر از محدودیت های اعمال شده در سراسر هند, سلام EB است که قادر به تماس با یک کنگره جلسه عضو آن واحد به انجام ائتلاف برای پست. سلام EB منصوب شده است Gyanendro Ningombam به عنوان Officiating رئیس جمهور با اثر فوری... تا زمانی که انتخابات به این پست می تواند به نام" سلام وزیر Rajinder سینگ نوشت: به وزارت.

وزارت اصرار کرده بود سلام برگزاری تازه انتخابات برای مدت باقی مانده (تا 2022) برای پست توسط 30 سپتامبر اما با این حرکت راه رو به جلو برای سلام باقی مانده است دیده می شود.

مشتاق شده بود رئیس جمهور منتخب در اکتبر 2018 اما این تصمیم سوال شد توسط وزارت در فوریه 2019 تشریح آن تخطی از تصدی کلاه دستورالعمل تحت 2011 ورزشی کد. مشتاق شده بود خزانه دار سلام از 2010-14 و از 2014-18. کد اجازه می دهد تا سه نظر برای رئیس فدراسیون و دو دفتر دیگر حامل.

سلام تا به حال مقابله است که به رسمیت شناخته شده فدراسیون در سال 2010 و کد اعمال نمی شود می تواند به صورت گذشته نگر.

وزارت اما حکم داد که دستورالعمل "استفاده شده در زمان اعطای شناخت (در ماه فوریه 2014) و بر این اساس تصدی دفتر حامل در زمان تشخیص در نظر گرفته شده است در حالی که بررسی واجد شرایط بودن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن