BCCI جمهور Ganguly در خانه قرنطینه پس از برادر بزرگتر آزمون مثبت برای COVID-19

BCCI جمهور Sourav Ganguly را برادر بزرگتر و انجمن کریکت بنگال مشترک وزیر Snehasish Ganguly "عمل خوب" پس از آز

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly را برادر بزرگتر و انجمن کریکت بنگال مشترک وزیر Snehasish Ganguly "عمل خوب" پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 که مجبور سابق هند کاپیتان و کابین رئیس Avishek Dalmiya به در خانه قرنطینه.

با توجه به افزایش مداوم در COVID-19 موارد Ganguly بود دست زدن به همه BCCI کار از یک دفتر کار در نزدیکی محل اقامت خود را در حالی که تیراندازی برای محبوب خود بنگالی تلویزیون نشان می دهد "Dadagiri نامحدود فصل هشت" بود و نه از سر گرفت.

"وجود دارد یک اعلامیه گفت که Rajarhat استودیو در یک منطقه مهار بنابراین ما نمی تواند سر هر تیر اندازی برای فصل هشت این بار" یک عضو خدمه گفت PTI.

به سلامت به روز رسانی در Snehasish, Dalmiya در بیانیه صادر شده توسط تاکسی گفت: "این بار دشوار است. او اعتراف کرد خود را روز گذشته در بیمارستان شهرستان است. دیگر از داشتن خفیف متوسط او خوب است در حال حاضر. برای او آرزوی بهبود سریع."

"بله من خواهد بود دستخوش صفحه اصلی قرنطینه برای چند روز آینده به عنوان در هر مورد نیاز پروتکل."

اما بعید است که BCCI رئیس و Dalmiya خواهد بود آزمایش بلافاصله به عنوان پروتکل نیاز به برخی از علائم نشان می دهد قبل از آن.

کابین دفاتر در ضمن بسته باقی خواهد ماند به طور نامحدود تا بیشتر متوجه Dalmiya گفت.

"تاکسی نشده بود باز پس از Chandan داس که با این نسخهها کار در رشته مهندسی عمران گروه به طور موقت آزمایش مثبت برای COVID-19 روز 4 ژوئیه. ما را حفظ خواهد کرد آن را بسته به طور نامحدود تا اطلاع ثانوی" او گفت:.

در حالی که تمام جلسات صورت گرفت عملا Dalmiya گفت که او و Snehasish رفته بود به کابین هفته گذشته طی بازدید کوتاهی از کلکته مقامات پلیس به نوبه خود چند گالری از باغ بهشت به یک مرکز قرنطینه.

"در این جلسه با کلکته مقامات پلیس در ستاد لعل بازار تنها من در حال حاضر به نمایندگی از انجمن. اما Snehasish Ganguly بود پیوست و در قسمت بعد از سفر کوتاه در باغ بهشت" او گفت:.

Snehasish خانواده — پسر-در-بین-در-قانون همراه با داخلی کمک کند — تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری مخوف در تاریخ 20 ژوئن در Mominpur اقامت.

پس از سالمند Ganguly منتقل شده بود به به آبا و اجدادی خود را "خانه Chandi بهون' in Behala که در آن BCCI رئیس جمهور بر اساس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب