Sangakkara پشت Ganguly برای ICC بالا پست می گوید: "دانا مغز" باعث می شود او را نامزد مناسب

سریلانکا از کریکت افسانه کومار Sangakkara حمایت کرده است Sourav Ganguly برای ICC رئیس پست گفت: BCCI رئیس جمهور

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

سریلانکا از کریکت افسانه کومار Sangakkara حمایت کرده است Sourav Ganguly برای ICC رئیس پست گفت: BCCI رئیس جمهور "دانا کریکت مغز" و تجربه گسترده ای به عنوان یک مدیر او را "بسیار مناسب" نامزد برای نقش.

اعتراف به این که او یکی از طرفداران بزرگ از Ganguly Sangakkara گفت: سابق هند کاپیتان اتحاد بین المللی در طرز فکر که لازم است به باقی می ماند بی طرفانه در یک موقعیت مهم است.

"من فکر می کنم Sourav قطعا می توانید آن را تغییر دهید. کاملا یک فن بزرگ دادا نه فقط به دلیل قد و قامت خود را به عنوان یک کریکت اما من فکر می کنم او بسیار دقیق کریکت مغز" Sangakkara که در حال حاضر Marylebone باشگاه کریکت (MCC): رئیس جمهور گفت: هند امروز.

"او بهترین منافع از بازی در قلب است و نباید تغییر فقط به خاطر شما BCCI رئیس جمهور و یا بانک مرکزی اروپا و یا SLC یا سایر کریکت بورد زمانی که شما در ICC."

"طرز فکر شما باید واقعا بین المللی و نه فقط محدود تعصب از نظر من از کجا آمده — am I, هندی, سری لنکایی یا استرالیا یا انگلیسی اما واقعا درک "بله من یک کریکت و آنچه من انجام است و آنچه که بهترین است برای همه گذر موقت کشور".

سابق سریلانکا کاپیتان گفت: Ganguly دارای پتانسیل برای ایجاد روابط است که حیاتی برای نفوذ و موقعیت در کریکت را حاکم بر بدن است.

"من را دیده اند و کار خود را حتی قبل از او در زمان بیش از عنوان BCCI رئیس جمهور حتی قبل از مدیریت و مربیگری و چگونه او ساخته شده است روابط خود را با بازیکنان در سراسر جهان خود را ایستاده در MCC کمیته کریکت," او اضافه شده است.

سابق BCCI رئیس Shashank منهر شدت پایین به عنوان ICC رئیس اوایل این ماه. هنگ کنگ عمران خواجه منهر معاون در ICC داده شده است موقت شارژ.

Sangakkara است که نه تنها کاپیتان سابق بین المللی به vouched برای Ganguly. سابق آفریقای جنوبی کاپیتان و کریکت آفریقای جنوبی (CSA) مدیر کریکت گریم اسمیت تا به حال نیز پشتیبانی می کند Ganguly برای این نقش است.

Ganguly در بخشی خود را به تازگی اعلام کرد که او در هیچ عجله به ICC ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب