Ashland, Bayfield شهرستانهای تصویب سخت ماسک مورد نیاز شروع جمعه

شروع جمعه در ساعت 8 صبح همه مردم در اشلند و Bayfield شهرستان بیش از 5 سال باید یک ماسک زمانی که در یک ساختمان

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

شروع جمعه در ساعت 8 صبح همه مردم در اشلند و Bayfield شهرستان بیش از 5 سال باید یک ماسک زمانی که در یک ساختمان محصور در خشکی با کسی غیر از اعضای خانواده خود.

بهداشت عمومی ادارات در اشلند و Bayfield استان ها صادر اضطراری مشورتی به تصویب ماسک مورد نیاز انتشار اخبار گفت. مشورتی می آید به عنوان یک "بسیاری از بازدید کنندگان" سفر به شمال ویسکانسین شهرستانهای استان است.

پوشش صورت یا ماسک که پوشش هر دو یک فرد دهان و بینی باید فرسوده در اماکن عمومی مانند کسب و کار مراقبت های بهداشتی تنظیمات در انتظار در خط و در حمل و نقل عمومی.

مشورتی نیز گسترش به خانه. مردم باید پوشیدن پوشش صورت زمانی که شخص دیگری در خانه اگر آنها نه یک عضو از خانواده ،

"بهداشت عمومی تحقیقات نشان می دهد که پوشش صورت مهم برای کاهش گسترش COVID - 19. با توجه به تعداد عفونت های ما در استان ها و مناطق اطراف آن و همچنین به عنوان بسیاری از بازدید کنندگان از آمدن به منطقه ما, ما نیاز به همه پوشیدن پوشش صورت در هر زمان ما را" الیزابت Szot Ashland County افسر بهداشت گفت: در انتشار.

استثنا وجود دارد گنجانده شده در مشاوره برای فعالیت هایی مانند غذا خوردن در یک رستوران. اما در طول این فعالیت مردم باید حفظ 6 پا از فاصله اجتماعی از مردم در خانواده خود را.

کسانی که با جسمی و روانی و یا شرایط توسعه است که جلوگیری از آنها را از پوشیدن ماسک ممکن است معاف از انتشار گفت.

اگر در افراد با معافیت باید بپرسید برای کسب و کار منطقی آنها را با ارائه منظقه انتخاب کنید و یا گزینه های تحویل.

اگر چه مورد نیاز کودکان سنین 2-4 به شدت تشویق به پوشیدن ماسک ، اگر کودک قادر نیست به پوشیدن ماسک های شهرستان می پرسد پدر و مادر یا نگهبان تنها به آنها را به جاهایی که لازم است به طوری که آنها نمی قرارداد و یا گسترش COVID-19 به دیگران است.

"ما این کار را نه مشورتی به آرامی" سارا Wartman, Bayfield شهرستان افسر بهداشت گفت: در انتشار. "این است که در هر فرد در جوامع ما برای انجام بهتر. مردم باید فرض کنیم که هر کس با پوشیدن یک ماسک است که انجام آن را به شما و محافظت از خود را دارند. اگر کسی با پوشیدن یک ماسک فرض کنیم آنها واقعا قادر به انجام آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب