Maharashtra: دولت اولین زن در انتخابات کمیسر می میرد با توجه به Covid در 72

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:12:40 am Neela Satyanarayan. سابق IAS

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:12:40 am
Maharashtra first Election Commissioner, uddhav thackeray, Neela Satyanarayan, maharashtra first election commissioner dies of covid, covid deaths in maharashtra, indian express news Neela Satyanarayan.

سابق IAS افسر Neela Satyanarayan که تا به حال به عنوان ماهاراشترا اولین زن در انتخابات کمیسر سالم به در Covid-19 در حومه بیمارستان در روز پنج شنبه. او 72.

1972-دسته افسر برگزار شده بود پست های مهم در خانه و ادارات و بازنشسته به عنوان اضافی دبیر کل (درآمد) در سال 2009. پس از بازنشستگی او منصوب شد توسط کنگره-NCP دولت به عنوان دولت اولین زن در انتخابات کمیسر در ژوئیه 2009. او خدمت در موقعیت تا جولای 2014.

یک نویسنده مشتاق او نویسنده چندین مجموعه شعر و 17 رمان. او شناخته شده ترین کتاب بود و یک نیمه کامل است که جدولها او travails به عنوان یک بوروکرات دستکاری حرفه ای خود را با خواسته های بالا بردن یک پسر مبتلا به سندرم داون.

او تا به حال آزمایش مثبت دو هفته پیش و پس از آن بستری SevenHills بیمارستان. او همچنین دچار نارسایی کلیه و دیالیز پشتیبانی می کند. آخرین دياليز انجام شد در روز چهارشنبه. او در یک حمایت و تا به حال به انتوبه برای اکسیژن است.

"او دچار ایست قلبی اواخر شب. ما تلاش برای احیای او اما او در گذشت صبح زود گفت:" دکتر Balkrishna Adsul رئیس SevenHills بیمارستان.

دیگر اعضای خانواده او را نیز تست مثبت و در بیمارستان است. او در پشت برگ 38 ساله و پسر نیاز به مراقبت های ویژه. همراه شده است deputed به دنبال پس از او در SevenHills بیمارستان. او به تازگی منتقل شده از ICU به بخش عادی بخش پس از تست مثبت است. شوهرش بستری در ICU بیمارستان. او همچنین Covid-19 مثبت است در Laney بیمارستان در حالی که او پسر در قانون است که در زیر صفحه اصلی قرنطینه.

روز پنج شنبه در بیمارستان در زمان رضایت کتبی از شوهر او را به ادامه هولوکاست. پس از لازم گواهی عدم سوء پیشینه از پلیس محلی ایستگاه آخر مراسم انجام شد در Oshiwara کوره های جسد سوزی.

تسلیت ریخت و در از سیاستمداران و بوروکرات ها پس از مرگ او. فرماندار Bhagat Singh Koshyari در بیانیه ای گفت: "دكتر سيد محمد تقي Neela Satyaranayana فوق العاده بود افسر پرکار نویسنده شجاع و متفکر اجتماعی. او مرخص هر نقش در زندگی حرفه ای و زندگی با فداکاری مطلق نگرش مثبت و شور و شوق. در مرگ ما را از دست داده اختصاصی افسر و اجتماعی پاسخگو متفکر."

NCP رئیس Sharad Pawar در توئیتر خود نوشت: "ما باید از دست یک انسانی و همدلانه افسر سابق. ممکن است روح او در آرامش استراحت. تسلیت به اعضای خانواده او."

"ماهاراشترا را به یاد داشته باشید او برای همیشه به عنوان کسی که در سمت چپ تمبر در کار اداری و در زمینه ادبیات و هنر" وزیر Uddhav Thackeray گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب