کلاس 12 علامت حکومت کاهش یافته و برای ورود به بمبی در این سال

نوشته شده توسط Ritika چوپرا | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 4:55:00 am هند اکسپرس گزا

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط Ritika چوپرا | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 4:55:00 am
COVID19 outbreak, Class 12 marks, IIT admission, JEE Advanced, Indian express news هند اکسپرس گزارش داده بود در جولای 11 که در این سال به عنوان یک استثنا IITs تنها نیاز به JEE (پیشرفته) رتبه-دارندگان به تصویب هیئت مدیره خود امتحانات. (بازنمودی)

هند موسسه فن آوری (IITs) در روز جمعه تصمیم به رها کردن کلاس 12 عملکرد معیار برای پذیرش در این سال در حالی که بحث بر سر "یک بار تغییر در قالب JEE (پیشرفته) با توجه به COVID19 شیوع" باقی مانده مجمل.

با توجه به منابع دیگر نشست پذیرش هیئت مدیره (JAB) برگزار خواهد شد هفته آینده برای تصمیم گیری که آیا یک تغییر در آزمون فرمت موجه است. ضربت با چیز تیز بالا تصمیم گیری بدن در JEE (پیشرفته) است و مدیران همه IITs و نمایندگان HRD وزارت به عنوان اعضای آن است.

هند اکسپرس گزارش داده بود در جولای 11 که در این سال به عنوان یک استثنا IITs تنها نیاز به JEE (پیشرفته) رتبه-دارندگان به تصویب هیئت مدیره خود امتحانات.

معمولا یک رده بندی کلی رتبه دارنده یا باید گل حداقل 75 درصد و یا شکل در بالا 20 درصد از هیئت مدیره خود را از نتایج به یک صندلی امن در یک بمبی. SC/ST داوطلبان باید یا به ثمر رساند حداقل 65 درصد و یا تحقق بالای 20 درصد مورد نیاز است.

روز جمعه JAB تصویب پیشنهاد حذف هیئت مدیره امتحان معیار است.

اعلام این تصمیم در توییتر از طرف IITs, HRD وزیر رامش Pokhriyal گفت: هیئت مدیره امتحان معیار شده بود آرام "با توجه به لغو بخشی از کلاس دوازدهم امتحانات با چند تخته".

ضربت با چیز تیز جلسه روز جمعه همچنین در مورد امکان برگزاری JEE (پیشرفته) در مراکز خارج از کشور "در چارچوب محدودیت های اعمال شده توسط COVID19 شیوع". با توجه به منابع تصمیم بر این گرفته خواهد شد در JAB جلسه هفته آینده.

IITs شده اند برگزاری آزمون ورودی برای دانشجویان بین المللی در داکا دبی کاتماندو و سنگاپور. در این سال آن را به حال نیز تصمیم به اضافه کردن یک مرکز در ایالات متحده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب