RS انتخابات کنگره و بی جی پی برای یک مبارزه نزدیک امروز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد/گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 8:20:52 am این انتخاب

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد/گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 8:20:52 am
Gujarat Rajya Sabha elections, Rajya Sabha elections Gujarat, Rajya Sabha elections 2020 Gujarat, India news, Indian Express این انتخابات به دلیل در مارس 26, که به تعویق افتاد با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

در این مرحله است که همه را برای یک مبارزه نزدیک بین حاکم BJP و مخالفت کنگره برای چهار Rajya سبها صندلی گجرات رای گیری که قرار است جمعه بین ساعات 9 صبح تا 4 بعد از ظهر.

بی جی پی دارای سابقه سه نامزد — Abhay Bharadwaj, Ramilaben باره و Narhari امین در حالی که کنگره به نامزد دو shaktisinh می Gohil و Bharatsinh Solanki. و به عنوان در هر زمان قدرت هر دو طرف در گجرات مونتاژ آنها فاقد شماره برای تضمین پیروزی برای همه کاندیداهای خود را.

انتخابات بودند لازم بعد از مدت چهار نماینده مجلس به پایان رسید و در ماه آوریل این سال; سه نفر از آنها از BJP — Chunibhai Gohel, Shambhuprasad Tundiya و Lalsinh Vadodia — و یک جانباز کنگره رهبر Madhusudan Mistry. این انتخابات به دلیل در مارس 26, که به تعویق افتاد با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

از مجموع 182 کرسی فعلی قدرت گجرات مونتاژ 172 کرسی به عنوان 10 صندلی خالی; هشت دلیل برای استعفا از کنگره MLAs و دو به دستور دادگاه. BJP دارای 103 MLAs در حالی که کنگره دارای 65 MLAs.

هر نامزد لازم است به 35 رای را به نفع خود. با این فرمول مخالفت کنگره نیاز به 70 رای و BJP نیاز به 105 رای به خود را نامزد انتخاب شود. به این معنی کنگره از پنج رای و BJP کوتاه است از دو رای گیری دیگر رای بسیار مهم است.

این آرا شامل دو Chhotubhai Vasava led Bharatiya قبیله ای حزب (BTP) یکی از Kandhal Jadeja از ملی حزب کنگره و یک رای مستقل MLA Jignesh Mevani. به جز Mevani نه Vasava و نه Jadeja روشن ساخته اند اگر کسی می خواهد آنها را برای رای دادن در انتخابات است.

یک MLA از Vadgam حوزه Mevani گفت: "من به رای کنگره است. آن است که غیر ممکن است برای من به رای دادن برای BJP به دلیل داخلی تمایل به از بین بردن قانون اساسی هند و جایگزینی آن با Manusmruti. آنها تبدیل شده اند از جان گذشته برای افزایش تعداد آنها در Rajya سبها برای رسیدن به این هدف است."

Chhotubhai Vasava گفت که تصمیم گیری درباره آن در دو آرا تنها در آخرین لحظه. Vasava است MLA از Jhagadia حوزه و پسرش ماهش است MLA از Dediapada constitutency.

صحبت با بیان Vasava گفت: "من تصمیم خواهد گرفت که در مورد (BTP آرا) فقط قبل از رای گیری ، من نمی توانم فاش کردن آن را به شما است."

ملی حزب کنگره (NCP) اعلام کرده است که با توجه به آن تنها نامزد Kandhal Jadeja از Kutiyana حوزه شلاق به رای کنگره در انتخابات است. با این وجود گمانه زنی که Jadeja مارس علیه حزب شلاق. او نمی تواند تماس گرفته شود برای یک نظر.

Vasavas و Jadeja رای داده بودند برای BJP در گذشته Rajya سبها انتخابات برگزار شده در ماه جولای سال 2019 برای دو صندلی.

زودتر به کنگره راه اندازی شد به پیروزی دو صندلی راحتی. اما فقط پس از اعلام RS انتخابات هشت نفر از آن MLAs استعفا داد. حزب مخالف ادعا کرده است که بی جی پی به حال آب پز آن MLAs توسط غیر دموکراتیک به معنی. BJP اما رد این اتهامات. برای بررسی بیشتر استعفای پیش از RS انتخابات کنگره تا به حال معترضان آن MLAs در سه مکان در Saurashtra راجستان و در نزدیکی آناند مرکزی در گجرات; دو سالن بودند تفریحی و یکی از آنها یک خانه مزرعه.

این استعفا نیز خاطر نشان کرد یکی از این مسابقه از سال 2017 RS انتخابات که تعدادی از کنگره MLAs استعفا کرده بود و ارشد کنگره رهبر احمد پاتل می تواند پیروزی و تنها یک رای. Chhotubhai Vasava رای داده بودند برای کنگره ،

مدعی پیروزی در تمام نامزدهای خود را هر دو طرف باید خود را MLAs معترضان در احمدآباد-گاندینگر پس از چهار شنبه به راهنمای آنها را برای رای گیری. BJP رهبری مرکزی فرستاده است دو رهبران ارشد – Bhupendra Yadav و Ashish Shelar – به عنوان حزب ملی ناظران انتخابات.

کنگره آن را نگه داشته MLAs در یک هتل پنج ستاره در نزدیکی فرودگاه. روز پنج شنبه در کنگره MLAs انجام ساختگی رای گیری' ورزش در حضور ارشد کنگره رهبران.

به گفته مقامات گجرات پرادش کنگره کمیته (GPCC) ارشد رهبر و Rajya سبها MP Rajeev Satav است که در گجرات مسئول تمام هند کنگره کمیته (AICC) پرواز را به احمدآباد در روز پنج شنبه صبح. آن را در حضور Satav که مسخره رای گیری مته انجام شد در Ummed هتل در نزدیکی فرودگاه احمدآباد در روز پنج شنبه.

"همه ما 65 MLAs که در حال حاضر در Ummed هتل آموزش دیده بودند برای آینده Rajya سبها نظرسنجی و مسخره نظرسنجی نیز انجام شده در حضور Rajeev Satav. ما با اعتماد به نفس از پیروزی ما روز جمعه گفت:" Jayrajsinh Parmar, سخنگوی GPCC.

در این سال با توجه به سایه Covid-19 کمیسیون مستقل انتخابات ساخته شده است آماده سازی استادانه درست شده در گجرات مونتاژ که در آن رای گیری برنامه ریزی شده است.

رئیس افسر انتخاباتی (مدیر عامل) S Murali کریشنا گفت که تمام این افراد از ورود به گجرات مونتاژ پیچیده خواهد بود اسکن شده از طریق یک اسکنر حرارتی. هر کسی نشان دادن علائم نگه داشته شود به طور جداگانه به عنوان یک روش عملیاتی استاندارد (SOP) تصویب شده توسط کمیسیون. اگر فرد اتفاق می افتد به یک MLA او/او خواهد بود درمان هر SOP.

بازگشت افسر برای انتخابات CB Pandya گفت که دو MLAs از BJP – Shambhuji Thakor و Parshottam Solanki – باید به دنبال کمک پزشکی زمینه ای در قالب یک همراه و همدم به رای خود را و اجازه صادر شده است.

رای گیری غرفه خواهد بود sanitised قبل از انتخابات و یک تیم پزشکی اعزام شده است در گجرات مونتاژ پیچیده است.

هیچ جشن تولد

به گجرات کنگره تصمیم گرفت به جشن تولد رهبر حزب راهول گاندی در تاریخ 19 ژوئن (جمعه) در نظر Covid همه گیر و حمله به سربازان هندی توسط چین در Ladakh. "ما نمی خواهد به جشن تولد از راهول گاندی به عنوان در هر دستورالعمل و نه رعایت دو دقیقه سکوت به افتخار ما سربازان کاهش یافته و توزیع جیره کیت در میان فقرا" گفت: حزب, سخنگوی Jayrajsinh Parmar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن