خواننده مشخصات: Riot gear سیگنال های تهدید و ارعاب و خشونت

من یک BA MA, و بخشی از وزارت امور خارجه; آن را ندارد و من نه تعصب و خشونت نیست. خواهد بود که پدر و مادر من به

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

من یک BA MA, و بخشی از وزارت امور خارجه; آن را ندارد و من نه تعصب و خشونت نیست. خواهد بود که پدر و مادر من به عنوان نمونه و راهنما — و من استخر ژن. طولانی, گران نظری دانشگاهیان خواهد تنها دلسرد مردمی از حرفه ای. تاریخ policing سیستم در امریکا است که ریشه در خشونت و زور است. وجود دارد باید زمین تا تغییرات به سیستم و جنایی پلیس باید در زندان هستند.

اگر یک نیروی پلیس است از نوع طولانی نژادپرستانه و خشونت آمیز تاریخچه مینیاپولیس (و فرگوسن میسوری) به آن سیگنال است که چنین رفتاری پذیرفته شده است فرماندار قوه مقننه شهردار و رئیس و جامعه در مقیاس بزرگ است.

دلوت رئیس پلیس مایک Tusken گفت: وزارت کار با جامعه ما هنگامی که دستیابی به تجهیزات حفاظتی, همچنین شناخته شده به عنوان riot gear. اما riot gear تجسمی است از ارعاب و خشونت و بسیاری از ما در تلاش برای بالا بردن صدای ما در برابر این.

هر کار ارائه و تفنگ را جذب خاص "عنصر" که هرگز نباید با توجه به این که لباس و تفنگ. استخدام و بررسی سالانه باید تجدید نظر شود. اتحادیه قرارداد باید بازنویسی شود. شکایات و پرونده های حقوقی باید به طور دائم قرار داده شده بر روی یک افسر پلیس را ضبط و در پایگاه ملی. چگونه به خلاص شدن از تجهیزات نظامی مانند بدن زره پوش و سلاح ها و وسایل نقلیه. داخلی معترض است نه جنگ. اگر پلیس می خواهند ما اعتماد و احترام آنها باید آن درآمد.

من نمی دانم چه چیزی در این کتاب ارائه شده به ما قوه مقننه اما اگر جمهوری خواهان دوباره بلوک بسیار مورد نیاز و تغییرات آنها خواهد شد و بیانیه ای در حمایت از پلیس در حال حاضر سیستم و آن را نژادپرستانه و خشونت آمیز و اقدامات.

نانسی Lanthier کارول

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب