خواننده مشخصات: اینترنت یک چالش حتی نزدیک به دلوت

شانس من از دیدن این نامه در چاپ به زودی به کمتر از 29 درصد ("News Tribune به کاهش چاپ: کاغذ منتشر خواهد شد رو

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

شانس من از دیدن این نامه در چاپ به زودی به کمتر از 29 درصد ("News Tribune به کاهش چاپ: کاغذ منتشر خواهد شد روزانه آنلاین در چاپ دو بار در هفته (شروع در جولای 8)," مارس 29). شما ببینید من در "هاله" از دلوت: بیش از حد روستایی برای قابل اعتماد خدمات همراه (اجازه دهید به تنهایی پهنای باند) و در عین حال ناقص و روستایی برای بهره مندی از روستایی پهنای باند ابتکارات. من نمی توانم خواندن اخبار تریبون آنلاین. من عدم اتصال کافی برای یک مشاوره پزشکی از راه دور. شاید بدتر: اختصاصی, قابل اعتماد, روزنامه حامل مانند اندرو Pawlowicz (با تشکر از شما!) از کار خواهد شد. را دو بار در هفته پست-تحویل روزنامه ها بود و سه روز از آنجا که آنها به شهرهای دوقلو اول مانند دیگر پست ؟

هر دو تشکر. راب Ecklund (قانونگذار مشاهده: "پهنای باند سرمایه گذاری های لازم در دوران پس از COVID-19") و ستون نویسنده تام ویلر (محلی مشاهده: "من به بالا; فن آوری برنده") استدلال در نظر قطعات در اخبار تریبون در مه 31 مورد نیاز به پهنای باند جهانی دسترسی داشته باشید. من موافقم. من تماشا با سرعت بالا فیبر نصب شده همراه با برنج دریاچه جاده در حال اجرا شمالی فقط پنج مایل از خانه من. تعاونی نور و قدرت پهنای باند برج دسترس نیست من گوشه ای از خدمات آن منطقه است. من زندگی می کنند در گوشه و تشکر. Ecklund و بهداشت ، تام Bakk را در مناطق بنابراین من باید حداقل دولت در سطح دید. چگونه می توانم عدم اتصال تنها 23 مایل از دریاچه سوپریور? در عین حال می کنم.

من بستگی به اخبار تریبون برای اخبار و تبلیغات از اقتصادی و اجتماعی hub. همه چیز دشوار بیش از همه. شاید من راه رفتن به جایی که من تلفن متصل می شود. سگ و پشه و مگس و من می توانم به اشتراک الکترونیکی اخبار تریبون.

هیلاری گدار

Gnesen Township



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب