سلامت همراه اول برای Rahane; نمی خواهد ذهن خانواده ها نیست که وجود دارد در لیگ در امارات متحده عربی

Ajinkya Rahane می خواهم همسر و دخترش به اطراف در طول لیگ در امارات متحده عربی اما متوجه خطر آن به شمار میان C

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

Ajinkya Rahane می خواهم همسر و دخترش به اطراف در طول لیگ در امارات متحده عربی اما متوجه خطر آن به شمار میان COVID-19 گیر او نمی خواهد که موضوع را اگر BCCI میله بازیکنان در خانواده ها از این رویداد.

IPL است که تمام مجموعه به توان از 19 سپتامبر تا نوامبر 8 در امارات متحده عربی یک حرکت مجبور به افزایش COVID-19 نفر در هند.

Rahane که اتحادش را تغییر پایه به دهلی نو پایتخت از راجستان Royals گفت: سلامت باید در اولویت است.

"به عنوان یک فرد شما را COVID-19 وضعیت کنار شما می خواهید خانواده خود را به سفر با شما اما به دلیل این وضعیت ایمنی مهم است ایمنی از همسر خود و خانواده و پدر و بدیهی است که ایمنی از هم تیمی های خود را که واقعا مهم است" Rahane گفت: هند امروز را نشان می دهد 'الهام'.

"در حال حاضر من احساس می کنم اول سلامت و سپس کریکت است که واقعا مهم است. ما تا به حال خوب 4-5 ماه با خانواده ما (در طول مستند)."

Rahane گفت: این تصمیم به اجازه خانواده به همراه بازیکنان به امارات متحده عربی نهفته است با BCCI و صاحبان حق رای.

"به من گفت: ایمنی از خانواده ما ایمنی از بازیکنان ما و ایمنی هر فردی مهم است. این تصمیم به طور کامل به فرانشیز و BCCI."

"اما همانطور که گفتم هنوز هم وجود دارد کرونا در اطراف شما رو به فکر می کنم در مورد هر فردی فکر می کنم در مورد خانواده خود و به خصوص در مورد همسر و دختر من. ایمنی است که واقعا مهم است," او گفت:.

Rahane نقل مکان کرد به دهلی نو پایتخت در سرب تا به آینده IPL نسخه و 32 ساله right-hander گفت که او به دنبال به جلو به کار با "هیجان انگیز دسته از بازیکنان" و سر مربی ریکی Ponting.

"من واقعا هیجان زده به بازی برای دهلی نو پایتخت. من یک فرصت است. سال گذشته زمانی که من در حال بازی برای Hamphsire دهلی نو پایتخت از من پرسید اگر من علاقه مند در بازی برای آنها است."

"من در زمان من و من فکر کردم این یک فرصت برای من برای یادگیری چیزی جدید. من را به بازی رو به جلو را به من T20 بازی رو به جلو," او گفت:.

"بدیهی است که دادا (Sourav Ganguly که مشغول به کار به عنوان تیم مربی در لیگ 2019) وجود ندارد که زمان تمرکز من بود اگر من می تواند بازی تحت دادا و ریکی Ponting من می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرند. به عنوان یک کریکت است که آنچه شما می خواهید," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن