رم معبد 'bhoomi pujan' لازم نیست دلیل همه گیر: راج

توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 2:47:17 pm راج Thackeray نیز رد کرد وزیر Uddhav Tha

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 2:47:17 pm
ram mandir bhoomi pujan, ayodhya ram temple bhoomi pujan, ram mandir, raj thackeray, raj thackeray on ram mandir bhoomi pujan, coronavirus latest updates راج Thackeray نیز رد کرد وزیر Uddhav Thackeray پیشنهاد برای "e-bhoomi pujan" و گفت: این زمین شکستن مراسم باید برگزار شود با شور.

ماهاراشترا Navnirman سنا (MNS) رئیس راج Thackeray روز جمعه گفت که "bhoomi pujan' مراسم از پیشنهاد رم معبد در ایودیا برنامه ریزی شده برگزار می شود در اوت 5 مورد نیاز است در میان COVID-19 همه گیر است و می تواند سازمان یافته و بعد وقتی همه چیز normalised.

او همچنین رد وزیر Uddhav Thackeray پیشنهاد برای "e-bhoomi pujan" و گفت: این زمین شکستن مراسم باید برگزار شود با شور.

صحبت کردن به یک مراتی اخبار کانال های MNS رئیس گفت: "bhoomi pujan مورد نیاز نمی باشد در این زمان که مردم در یک طرز فکر های مختلف در حال حاضر. آن می تواند برگزار شده است و پس از دو ماه وقتی همه چیز عادی سازی. مردم لذت می برد این مراسم پس از آن."

با توجه به اعضای Shri Ram Janmabhoomi Teertha Kshetra اعتماد نارندرا نخست وزیر است به احتمال زیاد به دیدار ایودیا در آگوست 5 برای bhoomi pujan برای شروع ساخت و ساز از Ram معبد.

Thackeray نیز یافت گسل در راه این دولت به کار گرفته COVID-19 وضعیت در ماهاراشترا و گفت که لازم بود برای کاستن از ترس مردم در مورد این بیماری است.

"این مهم است که به کمک مردم می آیند از این ترس است. محدودیت های اعمال شده توسط دولت, اخبار کانال های تلویزیونی و پیام های در WhatsApp را همه منجر به یک نوع هرج و مرج است. شما نیاز به مردم احساس آرامش" Thackeray اضافه شده است.

ابراز نگرانی از بحران مالی و زیان کار در دولت MNS رئیس ساخته شده قوی زمین برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی.

وقتی پرسیده شد که در مورد پسر عموی خود را Uddhav Thackeray عملکرد به عنوان یک سانتی متر MNS رئیس گفت که او تا به حال دیده شیو سنا رئیس جمهور "تنها در تلویزیون".

"من نمی تواند کار خود را در آخرین چهار و نیم تا پنج ماه," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن