رالف Doty به عنوان بنده مربی

که تغییر این هفته زمانی که رالف بهداشت در زمان به نوبه خود برای بدتر است. با رالف مرگ قریب الوقوع گری و بقیه خ

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

که تغییر این هفته زمانی که رالف بهداشت در زمان به نوبه خود برای بدتر است. با رالف مرگ قریب الوقوع گری و بقیه خواهر و برادر خود بودند مجاز به دیدن رالف آخرین بار با گری و همسرش, Marcia بازدید پنج شنبه.

رالف Doty سابق سناتور ایالت رسانه های محلی شخصیت مادام العمر مربی و کارمند گذشت حدود 3 صبح شنبه. او 78.

Gary Doty, 72 گفت: آخرین ملاقات با برادرش بود و تنها 5 تا 10 دقیقه اما حافظه را به آخرین یک عمر گرامی فرصتی برای خداحافظی.

"او آگاه است که در زمانی که من به او صحبت کرد و من برگزار شد دست خود را, او فشرده دست من" Gary Doty گفت. "او همان چیزی را با هر کس دیگری که آنها گفتند: ما از رفتن به ترک. او نمی خواهد اجازه رفتن. او هنوز هم تا به حال قدرت در دست خود را, و او را به فشار و اجازه نمی دهد."

نه جاست که Doty برادران صحبت کردیم سیاست یک زمان گذشته است.

"من و او که مشترک" Gary Doty گفت. "او کسی است که من به سیاست است. او یک مرد خوب یک مرد هوشمند — بسیار هوشمند است. او همواره در تلاش بود تا همه چیز را بهتر برای مردم است."

رالف Doty برخورد با ترکیبی از بیماری ها برای بیش از یک دهه از جمله frontotemporal dementia (FTD), مترقی, supranuclear فلج و بیماری پارکینسون. در حالی که حافظه خود باقی ماند و تیز او دزدیدند از صدای فوق العاده خود را به برقراری ارتباط با از دست دادن او شماره 1 توانایی برای برقراری ارتباط است. مغز او در حال اهدا به دانشگاه مینه سوتا برای پژوهش است.

"او هرگز از دست داده که ما بودند اما آن را واقعا تحت تاثیر خود مهارت های حرکتی" گفت که پسرش, Grant, Doty. "او بر روی صندلی چرخدار محدود برای شش سال گذشته حداقل, و آن را سخت به آن را سخت در یک خانواده است."

در مورد سال گذشته و یا سال و نیم رالف نبود قادر به صحبت کنید و اگر او Gary Doty گفت: شما تا به حال بسیار نزدیک به او به سعی کنید به درک آنچه که او می گفت. آن را زمزمه بود.

"او فقط به آرامی رو به وخامت گذاشته" Gary Doty گفت. "شش یا هفت سال شده بود خیلی بد و سال گذشته او نمی تواند ایستاده.

"بزرگترین مشکل با چیزی شبیه به آن است که او می تواند خواندن روزنامه و آن را درک کنند اما او نمی تواند واکنش نشان می دهند و او نمی تواند صحبت او نمی تواند حرکت کند. بنابراین مغز او خوب بود اما او به دام افتاده در داخل خود بدن است که نمی تواند عمل کند."

رالف راسل Doty متولد شد و در دولوت در 20 ژوئیه سال 1941 به کارل و راسل نائومی (دیویی) Doty. او فارغ التحصیل از دلوت مرکزی در سال 1959 و بعد از آن به دست آورده درجه از مینه سوتا, Duluth, نوتردام و دانشگاه مینه سوتا است.

Doty ازدواج دایان مریم Gooder در 18 اوت سال 1962 و دایان شد توسط سمت خود را تا پایان.

Doty تدریس در دولوت در واشنگتن و زمین های جنگلی دبیرستان مدارس (1965-1966) و St. Scholastica (1968-1976) و حتی تدریس گری Doty همسر مارسیا.

"من آن را شنیده ام از چند نفر و مارسیا گفت: همان چیزی که "من تا به حال هرگز یک معلم که'" Gary Doty گفت.

رالف Doty رفت و به خدمت به عنوان رئیس جمهور کالج در شنگرف کالج در Ely (1977-81), Meramec کالج در سنت لوئیس (1981-1988) و Lakeland, کالج در کلیولند (1988-2001).

"تمام عمر خود را اختصاص داده شده به آموزش و پرورش و سیاست بود که یکی از راه های پیشبرد آن" گفت: اعطای Doty که بازنشسته پس از 20 سال در ارتش ایالات متحده است و در حال حاضر یک وکیل. "شماره 1 چیزی که من از او بود خدمات عمومی کاملا."

اعطای Doty, 54, قدیمی ترین رالف و دایان را سه فرزند و زندگی در سنت لوئیس. او در گذشته شاهد پدرش در فرد بیش از شکرگزاری. آنها ابلاغ از طریق زوم جلسات. رالف می تواند به شست و یا I-love-you ثبت نام تا دو هفته پیش.

اعطای Doty برنامه ریزی در بازگشت به دلوت در ماه مارس برای شکستن بهار و به اجرا مادر بزرگ ماراتن در هفته آینده, اما کسانی که قصد خاموش نامیده می شدند با توجه به کوروناویروس.

"آن را فقط اتفاق نمی افتد, آن را فقط اتفاق نمی افتد" اعطای Doty گفت. "آره فقط بسیار غم انگیز است."

در حالی که در Duluth این Doty خانواده زندگی می کردند در لیکساید. برخی از اعطای Doty اولین خاطرات پدرش بودند مبارزه تا ساحل شمال. رالف Doty به عنوان یک DFL سناتور ایالت از 1971-76 و خدمت ملی هیئت مدیره و کمیسیون ها و جامعه و دولت تخته در مینه سوتا, میسوری و اوهایو. او عضو روتاری بین المللی و سازمان های دیگر.

"ما افتخار او" اعطای Doty گفت. "او جدی بود ، شما صحبت کردن در مورد یک فرد نقش یک مدل خوب بودن و من به یاد او بودن بسیار سخت کارگر. با همه چیز او, او فقط خود را در آن انداخت."

و که شامل رادیو, عشق اول خود را.

رالف Doty خود را آغاز کرد رادیو حرفه ای در WKLK در کلوکت در سال 1959 به دنبال "Doty در وظیفه با یک پشته از موم در پشت قفسه" در واژن در دولوت. او نیز مشغول به کار ایستگاه های در برتر ایندیانا و اوهایو بود و KBJR اخبار تلویزیون کارگردان و لنگر در دولوت. او نیز لذت می برد که یک مقاله نویس برای دلوت Budgeteer اخبار و اخبار هرالد (اوهایو).

"او مثل (سابق دلوت تلویزیون لنگر) دنی اندرسون که اگر او گفت: آن درست است" Gary Doty گفت. "او خوب بود در تعامل با شما بود و قابل باور است. او اعتبار."

رالف Doty, قدیمی ترین هشت Doty خواهر و برادر نیز دوست قدیمی زمان رادیو. او در دورانی که رادیو بود و او لذت می بردند این واقعیت است که با یک رادیو نشان می دهد شما تا به حال به استفاده از ذهن خود را به عکس آنچه که شما از شنیدن شد. این نیاز عمیق تر فکر و تخیل است.

Doty تا به حال یک مجموعه ای از بیش از 6000 نشان می دهد از جمله "سایه" "Gunsmoke," "Fibber مک گی و مولی" و "جک بنی." او را معرفی این نشان می دهد در حالی که ارائه سابقه تاریخی برای بیش از 250 نفر از آنها را به عنوان بخشی از برنامه "رادیو خاطرات."

"خدمات عمومی خود را حرفه, تماس بود اما چیزی که او واقعا لذت می برد, بود, رادیو" اعطای Doty گفت. "من خاطرات خوشی از آن است."

در حالی که کار خود را در زمان او به دور از Northland برای دو دهه او همیشه یک Duluthian در قلب است. پس از بازنشستگی در سال 2001 او به اوج شهر, چیزی که ثابت شده و نه اتصالات.

"او عاشق Duluth, کاملا, Duluth" Gary Doty گفت. "این بود که خود را در خانه."

"در حالی که خود گذشت غم انگیز است این واقعیت زندگی خود bookended در دولوت مهم است" گرانت Doty اضافه شده است.

و دلوت خواهد بود محل استراحت نهایی.

جشن رالف Doty زندگی و تدفين در Calvary گورستان برگزار خواهد شد در یک تاریخ مشخص با توجه به کوروناویروس.

"او رنج می برد و این یک برکت و رحمت برای او" Gary Doty گفت. "ما یک خانواده با ایمان و اعتقاد ما او را در دست خدا در حال حاضر. این جشن برای ما. ما اما این جشن برای ما که او را در دست خدا و ما را می دانند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب