IPL GC به بررسی چینی حمایت معاملات

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) اتحادش را تغییر موضع خود در چینی حامیان مالی برای Indian Premier League (

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) اتحادش را تغییر موضع خود در چینی حامیان مالی برای Indian Premier League (IPL) اعلام کرد که IPL شورای حکام را "نقد و بررسی های مختلف IPL معاملات حمایت مالی" در هفته آینده.

"با در نظر گرفتن توجه داشته باشید از مرز زد و خورد که منجر به شهادت شجاع ما jawans IPL حاکم بر شورای تشکیل جلسه در هفته آینده به بررسی لیگ های مختلف حمایت معاملات" خواندن یک صدای جیر جیر در لیگ را تایید رسیدگی اواخر در شب جمعه.

این حرکت در تضاد کامل با هیئت مدیره ایستاده در روز پنج شنبه زمانی که خزانه دار آرون Dhumal گفته بود که BCCI تا به حال هیچ برنامه ای برای دوباره IPL و BCCI حمایت مالی می پردازد.

حداقل چهار نفر از BCCI عمده حامیان مالی قابل توجه سرمایه گذاران چینی. IPL عنوان حامی VIVO های تولید کننده تلفن همراه است که یک شرکت چینی در حالی که آنلاین بازی فانتزی نهاد Dream11 — دیپلم حامی BCCI و IPL — اتحاد چینی سرمایه گذاری.

به طور مشابه e-learning پلت فرم Byju و Paytm — هند تیم حامی و BCCI عنوان اسپانسر برای کریکت در هند بود — نیز بودجه توسط چینی اشخاص.

با وجود سرنوشت IPL-2020 ادامه به نامشخص باقی می ماند تمام معاملات حمایت مالی در دراز مدت.

اگر BCCI تصمیم به فسخ معاملات و دعوت از پیشنهاد جدید برای نسخه بعدی — بود آن سال 2020 یا 2021 — آن را ممکن است به شدت دندانه BCCI خزانه.

با وجود پخش معاملات مسلط کریکت درآمد مدل, حمایت معاملات حیاتی برای IPL و بین المللی کریکت.

با توجه به تاثیر COVID-19 در درآمد جهانی کریکت و ورزشیک مقاله منتشر شده توسط سابق IPL افسر ارشد عامل Sundar رامان, 18% جهانی کریکت درآمد تولید شده است از طریق حمایت.

وقتی که می آید به لیگ رامان اشاره کرد که حمایت باعث می شود تا 30 درصد از درآمد سالانه با پخش معاملات (65%) و دروازه رسید (5%) ساخت تا بقیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن