دلوت مدارس خصوصی را در فرد آموزش

خصوصی مدارس موظف هستند با دولت داشتیم. مارشال مدرسه اعلام کرد قصد دارد برای حضوری مدرسه در اوایل ماه جولای. مد

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399

خصوصی مدارس موظف هستند با دولت داشتیم. مارشال مدرسه اعلام کرد قصد دارد برای حضوری مدرسه در اوایل ماه جولای. مدرسه مونته سوری, Duluth, Lakeview مسیحی آکادمی و استلا ماریس آکادمی نیز به تازگی تصمیم به نگه داشتن فرد در این مدرسه قرار می گیرند.

مونته سوری سر از مدرسه میشل Gutsch گفت: آنها با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی و یک COVID-19 طرح در محل که ایجاد شده با کمک از شهرستان مقامات بهداشتی. اقدامات احتیاطی اضافی در مدرسه مونته سوری که ثبت نام 16 ماهه ساله از طریق کلاس ششم شامل مطابق با اصول بهداشتی در طول روز عمیق تمیز کردن کل ساختمان هر شب و داشتن یک ورودی جداگانه ای برای دانش آموزان ابتدایی.

Gutsch گفت: کودکان نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک و نه معلمان و ارائه دهندگان مراقبت که ماندن در یک گروه.

Teaching assistant Maggie Campbell smiles behind a mask as a child she's carrying looks up at her Friday at Montessori School of Duluth. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

آموزش دستیار مگی کمپبل لبخند پشت یک ماسک به عنوان یک کودک او را حمل به نظر می رسد در روز جمعه در مدرسه مونته سوری از دلوت. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"این در حال انجام است چرا که آن را بسیار مهم برای توسعه زبان و شناخت عاطفی در این سن است و توصیه شده توسط (مینه سوتا وزارت بهداشت و درمان)" Gutsch گفت. "ما یک زن و شوهر از شناور معلمان خواهد شد که با پوشیدن ماسک."

به عنوان یک اضافی احتیاط ایمنی Gutsch گفت: وجود خواهد داشت یک دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه و دما در ایستگاه ابتدایی ورودی.

Lakeview مسیحی آکادمی رئیس دانشکده هارون دیوار گفت: آنها نیز اجرا احتیاطی برای کمک به مبارزه با COVID-19. یکی از کسانی که نیاز به ماسک پوشیده می شود توسط کارکنان و دانش آموزان با چند معافیت.

Lakeview مسیحی آکادمی که شامل پیش دبستانی از طریق 12th درجه را نیز تمیز کردن عمیق هر شب از دوشنبه تا جمعه است و حتی امید به اقدامات احتیاطی یک گام بیشتر به عنوان آنها به دنبال گرفتن پلاستیکی موانع برای میز.

Lakeview Christian Academy Head of School Aaron Walls poses outside the school. (File / News Tribune)

Lakeview مسیحی آکادمی رئیس دانشکده هارون دیوار شمار خارج از مدرسه. (فایل / News Tribune)

دیوار گفت: آنها همچنین ارائه یک کنترل از راه دور-آموزش گزینه برای خانواده هایی که به آن نیاز دارید. به دلیل زمان ثبت نام و اندازه آنها در ساختمان دیوار و گفت: آنها قادر به ماندن در زیر 50 درصد ظرفیت توصیه شده توسط وزارت بهداشت. دیوار گفت: هنوز هم وجود دارد اتاق را برای خانواده جدید اما قصد دارد به درپوش ثبت نام در 50 درصد برای این سال است.

"ایمنی اولویت ما است و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان امن هستند," او گفت:.

استلا ماریس آکادمی اصلی جولین بلاژویچ که یکی از دو اصول و آثار عمدتا در سنت جیمز پردیس گفت: آنها ارسال خواهد شد از پروتکل های ایمنی و آموزش گزینه های روز دوشنبه به زمان خانواده. در آن زمان خانواده ها قادر خواهد بود به را انتخاب کنید از پنج روز در فرد آموزش یا آموزش از راه دور.

"در سایت یادگیری انعطاف پذیر است و بر اساس نیازهای خانواده ها در طول سال" بلاژویچ گفت. "برای مثال اگر کسی در خانواده خود می شود COVID و آنها را به خارج از سایت برای 14 روز که خواهد شد به صورت خودکار تغییر به دور پلت فرم برای کسانی که 14 روز اما قادر خواهد بود به بازگشت به سایت هنگامی که پاک شده است."

بلاژویچ گفت: استلا ماریس در حال حاضر عامل, در گروه که آنها را ادامه خواهد داد به انجام آن را به عنوان توصیه شده توسط وزارت بهداشت به انجام این کار اگر ممکن است برای کمک به کاهش گسترش COVID-19.

تمام مدارس شده اند در تماس با شهرستان مقامات بهداشتی به طور منظم و با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. دیوار و بلاژویچ گفت: هر دو آنها را دیده ام یک چشم انداز مثبت به تازگی در بهره از خانواده جدید. هر سه هنوز دهانه.

بلاژویچ گفت: آنها در حال دادن زمان خانواده ها فرصتی برای انتخاب مورد نظر خود را از روش های یادگیری برای اولین بار قبل از باز کردن آن را به خانواده جدید Aug. 10.

"ما فقط می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال مراقبت از ما زمان خانواده ها و ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که آن زمان خانواده ها در این کلاس ها قبل از آنها پر است زیرا ما باید کلاه بر فضای کلاس های درس ما," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن