Rajinder Goel مرگ است "پایان یک عصر'

"پایان یک عصر" یک کلیشه اما من فقط نمی تواند فکر می کنم از هر چیز دیگری به خلاصه احساسات من در مرگ غم انگیز Ra

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

"پایان یک عصر" یک کلیشه اما من فقط نمی تواند فکر می کنم از هر چیز دیگری به خلاصه احساسات من در مرگ غم انگیز Rajinder Goel چپ بازوی عنکبوتی که تار میتند با مکر و کامل آقا.

در بسیاری از جهات با ما فرصت های شغلی با هم تداخل دارند یکدیگر را من تا به حال امتیاز از بازی با و در برابر او چند بار. متاسفانه ما از آنجا خارج-میدان رفاقت با هر یک از دیگر, بنابراین من نمی دانم او به عنوان یک فرد به عنوان به خوبی به عنوان من برخی از معاصران ما.

اما تمام کسانی که از دوستان مشترک و اطفال را با بیحوصلگی حرف زدن در مورد او که یکی از gentlest انسان می تواند در سراسر آمده است. و تجربه من در طول محدود تعاملات با او هیچ تفاوتی ندارد.

مشابه و متفاوت

ما هر دو خوشبخت شده اند به مربی توسط دو تن از بزرگترین اطفال در هند. در حالی که Goel سحاب به حال لالا Amarnath نظارت بر پیشرفت خود را در اوایل من خوش شانس بود که ضربه به 'Vinoobhai' [Vinoo Mankad] در یک فرصت محاکمه در بمبئی Gymkhana و تغییر زندگی من برای همیشه لطفا برای.

اما ما بولینگ سبک شد کمی متفاوت است. در حالی که او با تکیه بیشتر بر فرو بردن توپ در پرواز با استفاده از تنوع در میان من بیشتر از عنکبوتی که تار میتند که ترجیح داده برای فریب رودخانه در حال پرواز است.

شایع ترین جنبه از اقامت ما این واقعیت بود که ما هر دو شد شاید به دنیا آمد در دوران اشتباه. با Bishan سینگ بعدی بودن همیشگی در تیم ملی و انتخاب به نوعی به دنبال نه در دیگری در سمت چپ بازوی عنکبوتی که تار میتند در تیم ما هر دو تا به حال به محتوای با هند درپوش غیر رسمی در آزمون های.

اما به عنوان هر دو از ما اغلب گفت: ما به مقصد به بازی کریکت بین المللی. و بسیاری از دوستان مشترک من بگویید که این واقعیت است که هیچ یک از ما تلخ است در مورد آن است و در عین حال یکی دیگر از عوامل شایع بین ما.

اتصالات پاداش

اتصالات که Goel سحاب و من پاداش BCCI با جایزه یک عمر دستاورد در همان روز. از آنجا که هر دو از ما تا به حال خانواده های ما و همراه ما واقعا نمی تواند زمان زیادی را صرف صحبت کردن با یکدیگر. هنوز احساس می کنم حس رضایت در چهره اش آن روز.

(همانطور که به آمل Karhadkar)

(Padmakar Shivalkar بود سمت چپ بازو ارتدوکس عنکبوتی که تار میتند که در زمان 589 کلاس اول ویکت در 124 مسابقات).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن