راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: Gehlot مورد بحث فرماندار شش امتیاز در اواخر شب کابینه دیدار

هر چند خلبان اردوگاه دارای حداقل 19 MLAs, Gehlot ادعا می کند او هنوز هم دارای اکثریت در 200 عضو خانه. راجستا

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan govt news, rajasthan govt latest news هر چند خلبان اردوگاه دارای حداقل 19 MLAs, Gehlot ادعا می کند او هنوز هم دارای اکثریت در 200 عضو خانه.

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: طی جلسه کابینه برگزار شد در اواخر شب جمعه رهبران مورد بحث شش نکات مطرح شده توسط فرماندار Kalraj Mishra در وزیر Ashok Gehlot تقاضا برای یک جلسه مجلس برای اثبات حکومت اکثریت. این نشست با فرماندار آمد ساعت پس از وزیر ادعا کرد که سابق بود و نه خواستار یک جلسه دولت و مجلس به دلیل "فشار از بالا".

هر چند خلبان اردوگاه دارای حداقل 19 MLAs, Gehlot ادعا می کند او هنوز هم دارای اکثریت در 200 عضو خانه.

در شب جمعه, به وزیر در زمان خود MLAs در چهار اتوبوس به راج Bhavan جایی که آنها نشسته در اعتراض روی چمن و خواستار آن شدند که یک جلسه مجلس اغاز دوشنبه. فرماندار Mishra سپس پا به دیدار با آنها را. قبلا Gehlot هشدار داد که "آن را نمی خواهد مسئولیت ما اگر کل جمعیت دولت gherao راج Bhavan".

در خبری دیگر در راجستان بالا تصمیم دادگاه در روز جمعه موافقت خود را برای شنیدن جزئیات چالش در برابر ضد رد صلاحیت قوانین ساخته شده توسط 19 شورشی کنگره MLAs به باز کردن بحث در قانون در نظر گرفته شده مستقر در دهمین برنامه از قانون اساسی بود که توسط دیوان عالی کشور تایید در سال 1992.

rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan govt news, rajasthan govt latest news

راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون سابق Sachin خلبان.

در کمک های بیشتر به شورشیان کنگره اردوگاه سابق راجستان معاون وزیر Sachin خلبان راجستان دادگاه عالی کارگردانی جمعه که وضعیت موجود در جولای 14 حفظ شود در اعلامیه فرستاده شده توسط مجمع سخنران CP Joshi به 19 MLAs رهبری خلبان.

جهت به طور موثر به این معنی است که شورشی MLAs نمی خواهد نیاز به ارسال پاسخ خود را به بلندگو و هیچ اقدام می توان در برابر آنها تا شنیدن رزومه در دیوان عالی کشور در جولای 27.

"این بدان معنی است که پاسخ دهندگان نیاز نیست فایل پاسخ خود را قبل از سخنران و احتمالا سخنران نمی تواند بیشتر ادامه دهید. بنابراین موقعیت در (جولای) 14 نگهداری می شود تا هر گونه سفارش شده است به تصویب دیوان عالی کشور گفت: وکیل Prateek Kasliwal که به نمایندگی از بلندگو Joshi.

سخنران قبلا نقل مکان کرد و دیوان عالی کشور در برابر دادگاه عالی که از او خواسته بود تا به شورشی MLAs زمان تا تاریخ 24 ژوئیه به پاسخ به اعلامیه.

دستور موقت تصویب شد توسط یک بخش نیمکت متشکل از رئیس دادگستری Indrajit Mahanty و عدالت Prakash Gupta. نیمکت نیز پذیرفته شده درخواست توسط 19 شورشی MLAs به مرکز یک حزب به این مورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن