عجیب و غریب مراقبت: Duluth, زنان جمع آوری کالا برای LGBTQIA2S+ بسته های مراقبتی در بیماری همه گیر

بارکلی شروع به حضور گروه پشتیبانی برای LGBTQIA2S+ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, عجیب و غریب یا سوال دو

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

بارکلی شروع به حضور گروه پشتیبانی برای LGBTQIA2S+ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, عجیب و غریب یا سوال دو جنسیتی, غیر جنسی یا متحد 2-روح) هر هفته.

"من به طور ناگهانی در اطراف افرادی که من مجبور به پنهان که من در مقابل. آنها را نمی مفروضات; آنها اهمیتی نمی دهند. من برای اولین بار مردم در اطراف جایی که من احساس می کنم واقعا می تواند صادق باشد و باز در مورد گرایش" بارکلی گفت.

Nicole Barclay (left) and her wife, Katelyn, teamed up with Together for Youth and area community members to create care packages for LGTBQIA youth who are sheltering-at-home. Barclay, of Duluth, is a former participant of Together for Youth, a weekly support group for LGBTQIA2S+ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer or Questioning, Intersex, Asexual or Ally, 2-Spirit). "That group saved my life as a kid," said Barclay. She knew participants really depend on their community in order to feel themselves and a sense of validation. (Submitted photo)

نیکول بارکلی (سمت چپ) و همسر Katelyn همکاری با هم برای جوانان و منطقه اعضای جامعه به ایجاد بسته های مراقبتی برای LGTBQIA جوانان که پناه-در-خانه. بارکلی, از, Duluth, سابق شرکت کنندگان هم برای جوانان هفتگی گروه پشتیبانی برای LGBTQIA2S+ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, عجیب و غریب یا سوال دو جنسیتی, غیر جنسی یا متحد 2-روح). "آن گروه زندگی من را نجات داد به عنوان یک بچه" گفت: بارکلی. او می دانست که شرکت کنندگان واقعا بستگی دارد در جامعه خود به منظور احساس خود را و حس اعتبار. (ارسال عکس)

زمانی که مدارس سراسر دوقلو پورت بسته به علت COVID-19, بارکلی رسیده به TFY تسهیل کتی هرمس به ببینید که چگونه او می تواند کمک کند. آنها همراه با بارکلی را Katelyn آغاز طوفان مغزی محتوای بسته های مراقبتی و نیاز بزرگ است.

برخی از جوانان ممکن است در فضاهای که در آن آنها را به طور کامل پنهان کردن هویت خود را و است که می تواند حادثه. یک nonbinary-شناسایی بچه ها ممکن است به طور معمول دسترسی به دوستان و مربیان که افتخار خود را ترجیح داده ضمایر و نام چند بار در روز.

اما گاهی اوقات صفحه اصلی می توانید احساس تنش ناامن و یا خشونت. افراد جوان در گیر unsupportive خانه ممکن است شنیدن خود را "مرده نام" و ضمایر و که رفتن به سازش خود را در حال حاضر تهدید حس از خود و ارزش خود هرمس گفت.

Care packages for area LGBTQIA youth come with a grocery store gift card, snacks, journals, adult coloring tools, locally made face masks and more. Mayor Emily Larson and Dan Hanger of FOX 21 submitted letters of encouragement, as well. (Submitted photo)

بسته های مراقبتی برای منطقه LGBTQIA جوانان آمده با یک فروشگاه مواد غذایی, هدیه, کارت, تنقلات, مجلات, بالغ رنگ آمیزی ابزار به صورت محلی ساخته شده ماسک صورت و بیشتر. شهردار امیلی لارسون و دن مفت از فاکس 21 ارسال نامه تشویق به عنوان به خوبی. (ارسال عکس)

به طور کلی جوانان او با این نسخهها کار مستعد ابتلا به جداسازی به عنوان یک راه برای حفاظت از خود در واقع آنها شروع به آدرس در گروه. قبل از همه گیر آنها تا به حال راه می رفت در سراسر Leif Erikson پارک و عکاسان محلی به آنها آموخت طبیعت, تکنیک های عکاسی. آنها را برای یک شکار روبنده.

آنها تشویق افراد جوان به خارج از منزل در یک فاصله امن حتی در حال حاضر بیشتر از قبل COVID-19. با انزوا می آید شک و افسردگی و ناامیدی و ناتوانی در دیدن طولانی آینده. این بیماری همه گیر بزرگ شود این خطرات که در حال حاضر وجود دارد به صورت عجیب و غریب و به حاشیه رانده شده مردم است.

هم برای جوانان شده است ویدئو کنفرانس جلسات خود را. این یک غلتک coaster از مسخره, نوجوانان, انرژی, جایی که آنها در حال نشان دادن هر یک از دیگر حیوانات خانگی و حیوانات و همچنین سلامت روانی داستان است.

"هفته گذشته آغاز شده و با کودکان و نوجوانان گفت:" من پیامک خودکشی متن خدمات چهار بار.' که سنگین محل برای شروع یک جلسه" هرمس گفت: یکی از این گروه تصویری جلسات این بهار.

لزبین, آنال, دوجنسي, جوانان در کلاس های 7-12 بیش از دو برابر احتمال دارد که اقدام به خودکشی خود را به عنوان جنس مخالف و همسالان با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"این زندگی من را نجات داد و زندگی چند تن از دوستان من" بارکلی به یاد می آورد از او به عنوان یک عضو با هم برای جوانان است.

The weeks-long effort of gathering goods for the care packages was uplifting, said Katelyn Barclay. We’re all struggling in some way during the pandemic, but this is one way to focus on kindness. (Submitted photo)

هفته های طولانی تلاش برای جمع آوری محصولات برای مراقبت بسته شد, نشاط بخشی گفت: Katelyn بارکلی. ما همه تلاش در برخی از راه در طول همه گیر اما این یک راه برای تمرکز بر مهربانی. (ارسال عکس)

از او Duluth, صفحه اصلی, او گفت که او می دانست بچه ها را واقعا بستگی دارد در جامعه خود به احساس خود و حس اعتبار در طول همه گیر و مراقبت از بسته ها یک راه برای ارائه حمایت و تشویق.

بارکلی رسیده به اعضای جامعه و آنها مطرح شده پول برای خرید مواد غذایی فروشگاه کارت های هدیه. کسی که ساخته شده ماسک صورت. آنها اضافه تنقلات بالغ رنگ آمیزی کتاب و مجلات و نامه حمایت از شهردار امیلی Larson, روزنامه نگار دن مفت و امضا عکس از محلی drag queens.

"کمی از عشق در یک خورجین" گفت: ارین O'Daniel از بسته های مراقبت.

O'Daniel با این نسخهها کار از نزدیک با هرمس و هم برای جوانان, و او به تازگی تحویل یک بسته مراقبت در دولوت.

برای LGBTQIA جوانان, آن را آسان به احساس نامرئی و ما به معنای واقعی کلمه از لحاظ فیزیکی از هم جدا از یکدیگر است. هر نوع تعامل مفید است در حال حاضر O'Daniel گفت: تأمل در زمان او به عنوان یک نوجوان.

O'Daniel گفت: او سپاسگزار بود در یک محل که در آن بسیاری از اعضای جامعه که می خواهید به قرض دادن این نوع از عشق به دگرباشان جنسی و ترانس جوانان و پورت دوقلو فراگیر تر محل.

Erin O'Daniel of Duluth grabs items for a care package that she is delivering to the home of a LGNTQIA youth in Duluth Tuesday May 5, 2020. Sheltering in place can be a rattling time, and even more so for queer youth. When the only affirming place you have is school or the two hours for Together for Youth per week, it’s taxing for mental health. And queer youth have a greater predilection toward isolation which can exacerbate it. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ارین O'Daniel از دلوت منازعه موارد به صورت یک بسته مراقبت که او ارائه شده است به خانه از یک LGNTQIA جوانان در دولوت شنبه 5 مه سال 2020 است. پناه در جای خود می تواند یک قدرت نمایی و حتی بیشتر از آن برای دگرباشان جنسی جوانان است. زمانی که تنها تایید محل شما توسط مدرسه یا دو ساعت برای با هم برای جوانان در هر هفته آن را مالیات برای سلامت روانی است. و عجیب و غریب جوانان بیشتر تمایل به سمت انزوا است که می تواند آن را تشدید کند. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"این قطعا اتفاق افتاده است, به آرامی, اما آن اتفاق می افتد. آنچه مهم است زمان برای یادآوری شود که" او گفت:.

هفته های طولانی تلاش شد, نشاط بخشی گفت: Katelyn بارکلی. ما همه تلاش در برخی از راه در طول همه گیر اما این یک راه برای تمرکز بر مهربانی.

دیدن یک پایه ساخته شده برای نسل بعدی تشویق نیکول بارکلی گفت.

"ما به هیچ وجه نزدیک انجام می شود با این جنبش اما ما می توانیم ساخت که پایه و اساس برای بچه ها. ... که آنچه را که آنها در طول Stonewall, آنها آغاز شده است که پایه و اساس برای ما است."

اگر شما می خواهم برای حمایت از هم برای جوانان عضو با فروشگاه مواد غذایی و یا گاز, هدیه, کارت, ایمیل, Kathy.Hermes@lssmn.org تماس بگیرید و یا 218-529-2224.

دیگر منابع

  • هم برای جوانان: این هفته با گروه پشتیبانی برای LGBTQIA2S+ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, عجیب و غریب یا سوال دو جنسیتی, غیر جنسی یا متحد 2-روح) مردم در lssmn.org.

  • اعتبار سنجی ایستگاه: این وب سایت می فرستد مبنی بر پیام های متنی به ترانس مردم گیر در خانه در طول مستند. پیدا کردن آن را در validationstation.net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب