تا دولت اجباری Covid آزمون سیاست تاخیر در بازگشت مهاجران: پونا کمیسر

نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:03:32 pm همانطور که در د

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:03:32 pm
Pune migrants, uttar pradesh Pune migrant movement, migarnts journey, up pune migrant journey, indian express همانطور که در دولت, در علاوه بر این به این 17,290 رشته کارگران مهاجر فرستاده شده اند به کشورهای همسایه از طریق 1,043 اتوبوس عمل تا به حال.

حتی به عنوان صدها نفر از کارگران مهاجر در ادامه به ترک شهر پونا در پا و یا استفاده غیر مجاز و استفاده از حمل و نقل مانند کامیون ها و یا tempos و یا حتی دوچرخه پونا بخشی کمیسر دیپاک Mhaisekar در روز پنج شنبه سرزنش 'اجباری Covid-19 آزمون' سیاست های اتخاذ شده توسط اوتار پرادش دولت در ابتدا برای ایجاد 'جمع'.

با توجه به Mhaisekar تنها چند قطار می تواند فرستاده شده به اوتار پرادش با وجود تقاضای زیادی از مهاجران از دولت به عنوان دولت نمی دهد متهور به درخواست از پونا دولت برای پیمودن از قطار بیشتر.

روز پنج شنبه هزاران نفر از مهاجران از Uttar Pradesh, کار در Shiroli منطقه صنعتی در کولاپور آمد در بمبئی-بنگلور بزرگراه و جاده مسدود شده و خواستار ترتیبات حمل و نقل به بازگشت به خانه.

طبق مقامات محلی در حالی که نزدیک به 6000 کارگران مهاجر از تا می خواستم برای رفتن به صفحه اصلی مدیریت و راه آهن عمل تنها دو قطار در پنج شنبه, گرفتن 1,450 مسافران هر یک به Balliya و Prayagraj. این منجر به هیاهو در میان رشته کارگران منطقه دولت و پلیس. مقامات منطقه به ارمغان آورد ths وضعیت تحت کنترل امیدوار است که قطار بیشتر خواهد بود plied تا در روزهای آینده.

وضعیت بسیار متفاوت است در منطقه پونا که در آن به عنوان بسیاری به عنوان 1.12 لاخ رشته کارگران مهاجر ثبت نام کرده اند با مقامات بین دولت, حمل و نقل, اما تنها 16,064 مردم فرستاده شده اند توسط دولت از طریق 13 قطار در عمل تا پنج شنبه شب. همانطور که در دولت, در علاوه بر این به این 17,290 رشته کارگران مهاجر فرستاده شده اند به کشورهای همسایه از طریق 1,043 اتوبوس عمل تا به حال.

در دسترس نبودن قطار – و عدم وجود اطلاعات در مورد پیمودن برنامه – باعث شده است تا هزاران نفر از مهاجران به ترک شهر با هر وسیله در دسترس به آنها. به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس قبلا بسیاری از مهاجران در حال پرداخت تا آنجا که 6,500 تومان هر نفر برای یک اتوبوس به لکهنو و در مورد 3,500 تومان برای یک نقطه در یک کامیون که حامل عنوان بسیاری از 85-90 افراد کهنه در شکم از خودرو یا در پشت بام خود را نقض متعدد قوانین حمل و نقل در راه خود را.

"مسئله این است که ما نمی توانیم رفت و آمد قطار تا زمانی مربوطه دریافت دولت به ما اجازه قرار دادن مهاجران. وجود دارد یک روند تاسیس برای بهره برداری از قطار و ما پس از آن. این درست است که ما شده اند قادر به ارسال به عنوان بسیاری از قطار تا کنون به خصوص در اوتار پرادش. تا دولت زودتر آماده برای پذیرش مهاجران بدون آزمون و از این رو آموزش نمی تواند رفت و آمد کردن. این یک پرونده گفت:" Mhaisekar.

او گفت که بعد از کامپایل یک لیست از رشته مهاجران که می خواهید برای رفتن به یک دولت خاص شماره مشترک با گره افسر از دولت. هنگامی که رضایت دریافت کرده است از دولت, دولت راه آهن درخواست شده است به رفت و آمد در یک قطار به کشتی مهاجران در بازگشت به خانه. "برخی از مسائل وجود دارد و ما در حال تلاش برای حل و فصل آنها. برای مثال از آنجا که وجود دارد هیچ قطار ویژه برای جامو و کشمیر از پونا ما فرستاده دانش آموزان از طریق اتوبوس به ناگپور از جایی که آنها را با قطار به J&K" گفت: Mhaisekar.

پونا کمیسر پلیس K Venkatesham گفت: پلیس شهرستان در نظر گرفتن مراحل فعال به اطمینان حاصل شود که اضطراب کارگران مهاجر را به مرحله شدید از راه رفتن هزاران کیلومتر بازگشت به خانه های خود.

"از آنجا که بسیاری از آنها را انتخاب کنید به جاده ها در شب برای فرار از گرما در روز و مقامات ما در حال گشت زنی در جاده ها در شب. اگر این گروه یافت می شوند آنها به پناهگاه گرفته شده و ارائه مواد غذایی با کمک سازمان های غیر دولتی. ما همچنین گرفتن PMPML اتوبوس از شرکت ما در حال ساخت تلاش برای ارسال آنها از بازگشت به خانه با عزت" گفت: Venkatesham.

پونا بخش سوغات باز کردن از فعالیت های صنعتی در خارج از مهار مناطق

به عنوان دولت به دنبال پیشنهادات خود را از منطقه جمع در سراسر کشور در مورد مرحله بعدی مستند, پست, مارس 17 منطقه در پونا بخش باید مورد باز کردن از فعالیت های صنعتی در خارج از مهار مناطق گفت: پونا بخشی کمیسر دیپاک Mhaisekar.

"هدف ما این است که پس از مارس 17, بسیاری از واحدهای صنعتی باید تبدیل به عملکردی است. وجود خواهد داشت و کنترل بر فعالیت های تجاری و محدودیت در حرکت در مهار مناطق اعلام شده توسط شهرداری کمیسر و منطقه جمع اما در مناطق دیگر از فعالیت های انجام خواهد شد و ما در حال ارسال این طرح به دولت گفت:" Mhaisekar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب