Pujara, Jadeja و Smriti در میان پنج بازیکن به ندا متوجه

پنج مرکز قرارداد هندی اطفال از جمله Cheteshwar Pujara, Ravindra Jadeja و K. L. Rahul شده اند با صدور اعلامیه ت

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

پنج مرکز قرارداد هندی اطفال از جمله Cheteshwar Pujara, Ravindra Jadeja و K. L. Rahul شده اند با صدور اعلامیه توسط ملی مبارزه با دوپینگ آژانس (ندا) برای عدم افشای محل نگهداری آنها به عنوان BCCI ذکر شده "رمز عبور قطعی" را به عنوان دلیلی برای به تاخیر بیاندازد.

بازیکنان دیگر را دریافت کرده اند متوجه شامل زنان ستاره Smriti Mandhana و Deepti Sharma که در میان پنج اطفال در 110 قوی ملی ثبت نام آزمون استخر (NRTP).

ندا DG نوین Agarwal تایید کرد که BCCI فرستاده است توضیح رسمی برای پنج NRTP بازیکنان شکست را به ثبت محل. "دو راه وجود دارد برای پر کردن محل نگهداری فرم آدامز (ضد دوپینگ اداره و مدیریت سیستم) نرم افزار. یا ورزشکار آن را خود و یا ارتباط آن را پر می کند تا در خود و یا از جانب خود" Agarwal گفت.

"در حال حاضر ورزشکاران در برخی از نظم و انضباط نیست تحصیل کرده به اندازه کافی یا لازم نیست دسترسی به اینترنت و پیدا کردن خود را قادر به اداره محل بند آدامز ها یا پر کردن فرم.

"آنها با استفاده از کمک های خود را نگران فدراسیون. بنابراین فدراسیون باید قبول مسئولیت از خود را آپلود نگهداری" Agarwal گفت.

او گفت: تیم کریکت بیش از حد در زمان پیدا کردن آن را دشوار برای تکمیل فرایند خود به خود.

"به طور مشابه در کریکت نیز اگر چه این افراد واجد شرایط و از آنها می توانید آن را انجام دهید شاید آنها نمی باید زمان و به هر دلیل تا فدراسیون نگران BCCI گرفته بر خود مسئولیت آپلود محل نگهداری آنها."

پس چرا هیچوقت BCCI ها از سه ماه نگهداری در این زمان ؟

"به خوبی به آنها داده اند توضیح که به نظر می رسد معقول و منطقی است اما تصمیم گرفته خواهد شد.

آنها گفته اند که شده است وجود دارد یک قطعی با توجه به رمز در ADAMS. در حال حاضر آنها باید گفت که مسئله حل شده است" Agarwal اضافه شده است.

ندا DG افزود که "BCCI را توضیح بحث خواهد شد که آیا آن محسوب می شود به عنوان یکی از سه پرونده شکست یا نه.

"این خواهد بود که تصمیم گرفت در توضیح داده شده و چگونه آنها (BCCI) ادامه از اینجا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب