قطار خصوصی عملیات به احتمال زیاد شروع شده توسط آوریل 2023: راه آهن رئیس هیئت مدیره

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 5:27:00 pm وی با بیان اینکه آموزش در مج

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 5:27:00 pm
وی با بیان اینکه آموزش در مجموعه خدمات خواهد بود به ارمغان آورد و نگهداری توسط اپراتورهای خصوصی.

قطار خصوصی عملیات به احتمال زیاد شروع شده توسط آوریل 2023 و تمام مربیان برای این سرویس خواهد بود تهیه شده تحت " را در هند سیاست اعلام کرد راه آهن رئیس هیئت مدیره پنج شنبه.

وی با بیان اینکه آموزش در مجموعه خدمات خواهد بود به ارمغان آورد و نگهداری توسط اپراتورهای خصوصی و راه آهن و رئیس هیئت مدیره V K Yadav گفت که آنها را تنبیه کنید و در مورد هر شاخص های عملکرد بودند ملاقات با آنها را در قطار مسافری عملیات.

او افزود که شرکت های خصوصی در قطار مسافری عملیات را تشکیل می دهند تنها 5 درصد از کل عملیات و اضافه کرد که طناب زدن در خصوصی بازیکنان در بخش راه آهن به معنای پرش کوانتومی در تکنولوژی و افزایش سرعت.

روز چهارشنبه راه آهن به طور رسمی لگد کردن برنامه های خود را اجازه می دهد تا نهادهای خصوصی به کار قطار مسافری در شبکه های خود با دعوت از درخواست مدارک (RFQ) برای مشارکت در 109 جفت از مسیرهای از طریق 151 مدرن قطار ملی حمل و نقل گفت. این پروژه را مستلزم سرمایه گذاری بخش خصوصی در حدود 30000 تومان کرور روپیه آن اضافه شده بود.

بخوانید | راه آهن هند ادعا می کند 100 درصد دقت رکورد برای اولین بار در تاریخ

این اولین بار است که ابتکار عمل از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای مسافر قطار در شبکه راه آهن هند. آن را در سال گذشته آغاز شد با راه آهن هند پذیرایی و گردشگری شرکت (IRCTC) معرفی لکنو-دهلی Tejas بیان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب