بندر دلوت-برتر اراضی رکورد 17 Pacesetter افتخار

بندر دلوت-برتر شد و یکی از پنج پورت در ایالات متحده برای کسب تمایز است. این رکورد 17 Pacesetter محلی بندر پس ا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

بندر دلوت-برتر شد و یکی از پنج پورت در ایالات متحده برای کسب تمایز است. این رکورد 17 Pacesetter محلی بندر پس از این جوایز آغاز شده و در سال 1992.

چهار نفر از دلوت-برتر شش محموله دسته بندی شده فصل بیش از فصل تناژ افزایش 2019. باری حمل و نقل عمومی متشکل از پروژه محموله breakbulk و سنگین-بالابر صنعتی قطعات رهبری راه را با ده برابر افزایش تناژ.

انرژی باد محموله ورود ء افزایش, با, Duluth, محموله اتصال استقبال از یک فصل رکورد 306,000 حمل و نقل تن از انرژی باد قطعات به Clure عمومی ترمینال دریایی, یک, Duluth, متلاطم پورت اقتدار انتشار اخبار گفت.

The Duluth Seaway Port Authority logo. (contributed photo)

این دلوت متلاطم پورت اقتدار آرم. (عکس کمک)

دانه پورت شماره 1 صادرات نیز منتقل سریع در 2019. گام توسط گندم محموله های غلات تناژ ارسال شده یک افزایش 20 ٪ بیش از سال 2018 و 12 درصد بهبود در پنج فصل به طور متوسط.

در کل بندر دلوت-برتر ثبت نام از 16% فصل بیش از فصل افزایش بین المللی تناژ حمل می شود. هشتاد و پنج در خارج از کشور عروق بازدید در طول 2019 حمل و نقل فصل بیشتر از سال 2010 است.

"از طرف هر کس در بندر دلوت-برتر, ما خوشحال به پذیرفتن این جایزه و به خصوص هیجان زده در مورد درآمد آن در سال متوالی است که نشان دهنده پایدار سطح از موفقیت به عنوان معیار یک فصل بیش از فصل افزایش" دب DeLuca, مدیر اجرایی, Duluth, متلاطم بندر خودگردان گفت: در انتشار اخبار. "این یک تلاش مشترک است که باعث می شود بندر دلوت-برتر پر رونق جهان پورت و ما قدردانی از همه از شرکای متعدد که نقش مهمی در این تلاش است."

DeLuca با اشاره به نقش کار مردان و زنان در سراسر بندر در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"این ضروری کارگران همچنان برای اطمینان زنجیره تامین تداوم هر روز," او گفت:. "آنها واقعا بندر دلوت-برتر ستون فقرات."

سنت لارنس متلاطم توسعه شرکت تاسیس Robert J. Lewis Pacesetter جایزه به رسمیت شناختن دستاوردهای بنادر ایالات متحده. در علاوه بر این به بندر دلوت-برتر دیگر Pacesetters شامل ایلینوی بین المللی بندر, منطقه بندر خلیج سبز, بندر, Monroe, Michigan, و بندر اوس ویگو, New York.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب