اطمینان از شفافیت در آوردن تصویر واقعی در مقابل مردم: Devendra Fadnavis می نویسد به Uddhav Thackeray

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: 21 ژوئن 2020 2:22:59 am "در صورت عدم وجود امکانات پزشک

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: 21 ژوئن 2020 2:22:59 am
devendra fadnavis, uddhav thackeray, covid-19 cases in maharashtra, covid-19 deaths in maharashtra, covid-19 medical facilities in mumbai, indian express news "در صورت عدم وجود امکانات پزشکی کافی مردم با زندگی خود گفت: Devendra Fadnavis. (فایل)

متهم دولت از چشم پوشی نسبت به جدی ساقط در Covid-19 امکانات پزشکی در بمبئی BJP رهبر Devendra Fadnavis در روز شنبه نوشت: وزیر Uddhav Thackeray گفت که گاه به گاه رویکرد دولت به چشم پوشی از جمله ساقط خواهد تشدید بحران کنونی است.

با اشاره به یک داستان منتشر شده در هند اکسپرس که روز جمعه گزارش داد در مورد اینکه چگونه دولت بود هنوز به طور رسمی ثبت مرگ و میر بسیاری از مردم که تا به حال آزمایش مثبت به عنوان Covid-19 مرگ و میر و تا به حال نشده است نام رسمی مرگ, لیست Fadnavis گفت: تعداد واقعی مرگ و میر در بمبئی بود و هنوز هم پنهان است.

"این مهم است که توجه به اعداد داده توسط شهرداری شرکت و اطمینان از وضوح و شفافیت در آوردن تصویر واقعی در مقابل مردم" Fadnavis نوشت.

"در اولین 18 روز در ماه ژوئن موارد مثبت افزایش یافته 43.86 درصد در ماهاراشترا. در همین دوره افزایش بمبئی 36.88 درصد," او اضافه شده است.

او می گوید که آن را "نابخشودنی" است که "نازدار رویکرد" دولت در ارائه امکانات پزشکی مناسب است که منجر به از دست دادن زندگی است. "CM باید دخالت کند تا همه چیزو درست بلافاصله," او اضافه شده است. تکرار کرد که دولت تا به حال شده است در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر واقعیت سابق سانتی متر و گفت: "افزایش تعداد Covid-19 موارد مثبت باید باعث نگرانی جدی است و نیاز به اقدامات موثر. در عوض دولت به نظر می رسد در موضع دفاعی است."

"دولت باید آدرس این بیماری همه گیر در جای پای جنگ. باید آن را هدایت باشگاه را در مکان واقعی, شماره," او اضافه شده است.

Fadnavis گفت که در KEM بیمارستان بخش اورژانس 10 بيمار فوت کرده اند به دلیل کاهش سطح اکسیژن. قبلا در Jogeshwari تروما بیمارستان مراقبت 12 بيمار از دست داده بود جان خود را به علت ویژگی های قطعی و در نتیجه عدم تامین اکسیژن او اضافه شده است.

"در صورت عدم وجود امکانات پزشکی کافی مردم با زندگی خود گفت:" Fadnavis.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن