NHRC در خدمت اعلامیه به پنجاب تا تصویری از زن مهاجر کشیدن خسته کودک در چمدان سطوح

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 9:46:10 pm گرفتن توجه داشته باشید از این ح

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 9:46:10 pm
migrnats on road, kid falls asleep on suitcase, mother drags asleep baby on trolley, viral videos, migrant workers crisis, covid-19 lockdown india, indian express گرفتن توجه داشته باشید از این حادثه این کمیسیون گفت: این مقدار به نقض حقوق بشر و نیاز به مداخله توسط NHRC.

یک روز پس از اخلال تصویری از یک کودک خواب نیمه آویزان در یک چمدان رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی ملی کمیسیون حقوق بشر (NHRC) جمعه در زمان suo motu شناخت از این حادثه و صدور اعلامیه به رئیس دبیر پنجاب و اوتار پرادش و منطقه دادرس آگرا.

در یک 1.12 دقیقه مهاجر زن دیده می شود کشیدن چمدان در آگرا بزرگراه که در آن کودک خود را در خواب است. با توجه به روزنامه نگار Surender Pratap Singh که مدل این گروه در حال راه رفتن بود از پنجاب و سفر به جانسی در اوتار پرادش فاصله که بیش از 800 کیلومتر است.

گرفتن توجه داشته باشید از این حادثه این کمیسیون گفت: این مقدار به نقض حقوق بشر و نیاز به مداخله توسط NHRC.

"این کمیسیون است مشاهده شده است که از آن آگاه است از این وضعیت بی سابقه ای و مرکزی و دولت های ایالتی در حال کار صمیمانه برای رسیدگی به هر موضوع در آینده در این مستند اما عجیب است که درد کودک و خانواده می تواند دیده می شود و احساس بسیاری از راه عزیمت به جز مقامات محلی. تا به حال مقامات محلی شده است هوشیار برخی از امداد بلافاصله می تواند ارائه شده به خانواده آزرده و دیگران رو مشابه سختی" آن گفت: در آن بیانیه صادر شده در روز جمعه.

مقامات که خدمت شده است با اطلاع خواسته شده است برای پاسخ به آن را در ظرف چهار هفته با یک گزارش مفصل.

با اشاره به حادثه دیگری که در آن یک زن مهاجر کارگر تحویل یک نوزاد در جاده های قبل سفر خود را از ماهاراشترا به Madhya Pradesh در عرض دو ساعت از تحویل این کمیسیون گفت: "..این حوادث تنها نشان می دهد نسبت به بی دقتی و نامناسب رویکرد محلی و مقامات دولتی که خسته نباشید به جلو آمده به دیدن واقعیت در زمین است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب