پاکستان می گوید Kulbhushan Jadhav حاضر به بررسی پرونده درخواست ارائه می دهد دوم دسترسی کنسولی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 2:45:56 pm Kulbhushan Jadhav سابق هند ا

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 2:45:56 pm
kulbhushan jadhav, Pakistan, India, Sushma Swaraj, kulbhushan jadhav family meet, kulbhushan jadhav pakistan, kulbhushan jadhav case, kulbhushan jadhav mea statement, Kulbhushan Jadhav سابق هند افسر نیروی دریایی است که در انتظار اعدام به اتهام جاسوسی و فعالیت های تروریستی. (فایل)

پاکستان ادعا کرده است که Kulbhushan Jadhav سابق هند افسر نیروی دریایی است که در انتظار اعدام به اتهام جاسوسی و تروریستی فعالیت در حال حاضر به فایل بررسی درخواست تجدید نظر از حکم و محکومیت و به جای آن می خواستم برای رفتن پیش با درخواست رحمت.

"در ژوئن 17, 2020, ملی هند Kulbhushan Jadhav دعوت شد تا به پرونده درخواست برای بررسی و تجدید نظر از حکم او و اعتقاد. ورزش خود را حق قانونی او حاضر به پرونده درخواست برای بررسی و تجدید نظر از حکم و محکومیت" پاکستان به نقل از رسانه های اضافی دادستان کل عنوان کرد و گفت در طول یک وزارت امور خارجه در کنفرانس مطبوعاتی.

در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: Kulbhushan Jadhav ترجیح داده به دنبال خود انتظار رحمت دادخواست که او واصل شده در مارس 17, 2017. دولت پاکستان همچنین اعلام کرد که آن را به حال اعطا هند دسترسی کنسولی به Jadhav برای بار دوم.

با توجه به پاکستان Jadhav دستگیر شد, در مارس 3, 2016. Jadhav به مرگ محکوم شد به اتهام جاسوسی و تروریسم در مارس 2017. در ماه مه سال 2017, هند نقل مکان کرد و به دیوان بین المللی دادگستری علیه "مسخره محاکمه" توسط پاکستان به دادگاه نظامی.

در ماه جولای سال گذشته به دیوان بین المللی دادگستری در حکم خود به پاکستان اجازه می دهد تا دسترسی کنسولی و به طور موثر بررسی حکم اعدام است. دادگاه مشاهده شده است که پاکستان در حال نقض قوانین بین المللی با اعطای دسترسی کنسولی.

در ماه مه Harish مرهم, هند, مشاور حقوقی در این پرونده در دیوان بین المللی دادگستری, گفت هند با توسل به "بازگشت به کانال" تلاش برای "متقاعد کردن" اسلام آباد به انتشار Jadhav.

The Indian Express آموخته است که مشاور امنیت ملی agnew تا به حال در یکی از تعاملات با سپس پاکستان NSA ناصر خان Janjua, "به آرامی درآورده" پاکستان به انتشار Jadhav. مرهم همچنین گفت که تا تاریخ پاکستان را رد کرده بود برای به اشتراک گذاشتن شاه از chargesheet یا نظامی حکم دادگاه.

"ما (هند) نوشته شده اند که به پاکستان درخواست از آنها برای نشان دادن شواهد و مدارک علیه Jadhav (به ترتیب) برای کمک به بهتر از او. آنها حاضر به بخشی با آن است. ما نمی خواهد آن را به شما بدهد (آنها می گویند). من فکر می کنم آنها (پاکستان) یک مشکل جدی در دست خود. دیگر از اعتراف آنها هیچ چیز" مرهم گفته بود.

رد ادعای پاکستان سخنگوی وزارت امور خارجه عایشه Farooqui گفت: دولت تا به حال اعطا هند دسترسی کنسولی به Jadhav و پردازش اقدامات موثر برای بررسی و تجدید نظر طبق دستورالعمل های ارائه شده توسط دیوان بین المللی دادگستری در قضاوت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن