دولت اجازه می دهد تا نامعتبر بازنشستگی برای سربازان با کمتر از 10 سال از خدمات

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:32:06 pm اگر خدمات ارائه شده کمتر از 10 سال در زم

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:32:06 pm
Army must revisit strategies on northern borders | The Indian Express اگر خدمات ارائه شده کمتر از 10 سال در زمان invaliding تنها نامعتبر پاداش پرداخت شد به سرباز تا تاریخ.

وزارت دفاع در گفت و اجازه داده نامعتبر بازنشستگی به کسانی که در نیروهای مسلح و پرسنلی که کمتر از 10 سال از مقدماتی خدمات.

تا تاریخ نامعتبر بازنشستگی اعطا شد به آن دسته از پرسنل نیروهای مسلح که تا به حال بیش از 10 سال از خدمات و invalided به دلایلی که ذکر شد نه منتسب به, نه تشدید سربازی.

اگر خدمات ارائه شده کمتر از 10 سال در زمان invaliding تنها نامعتبر پاداش پرداخت شد به سرباز تا تاریخ.

وزارت روز چهارشنبه اعلام کرد: "دولت تصمیم گرفته شده اجازه می دهد تا نامعتبر بازنشستگی برای نیروهای مسلح پرسنل با کمتر از 10 سال از مقدماتی است."

آن گفت که نیروهای مسلح پرسنل خدمات که کمتر از 10 سال و که شد invalided با توجه به هر جسمی یا روانی که ضعف است و نه منتسب به, نه تشدید خدمت سربازی و, که برای همیشه ناتوان او را از خدمت نظامی و همچنین مدنی re-اشتغال بهره مند خواهد شد این تصمیم.

"این پیشنهاد تایید شده توسط Raksha Mantri Rajnath Singh. از مزایای این تصمیم در دسترس خواهد بود به کسانی که پرسنل نیروهای مسلح که در خدمات یا پس از 04.01.2019" وزارت اشاره کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب