پاکستان را رد هند نگرانی خود را از گزارش ها از نابودی میراث بودایی در گلگت-بلتستان

توسط: PTI | اسلام آباد | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 6:14:41 pm امور خارجه پاکستان گفت که دولت هند مج

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | اسلام آباد | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 6:14:41 pm
Gilgit امور خارجه پاکستان گفت که دولت هند مجادلات مربوط به بودایی میراث فرهنگی در گلگت-بلتستان هستند "مضحک" و بخشی از "ضد پاکستان, تبلیغات." (بازنمودی عکس)

پاکستان روز پنجشنبه رد هند نگرانی خود را از گزارش خرابکاری و تخریب میراث بودایی در گلگت-بلتستان و گفت آنها "مضحک."

هند روز چهارشنبه منتقل قوی آن نگرانی به پاکستان بیش از گزارش "خرابکاری defacement و تخریب ارزشمند هند بودایی میراث واقع در اصطلاح گلگت-بلتستان منطقه از قلمرو تحت غیر قانونی و اجباری اشغال پاکستان است."

امور خارجی سخنگوی وزارت Anurag Srivastava در دهلی نو گفت: "فعالیت های فاحش" این طبیعت نمایش تحقیر برای باستان civilisational و میراث فرهنگی هستند "به شدت زمینه صادر کند". او گفت پاکستان باید تخلیه غیر قانونی در سرزمین های اشغالی که متعلق به هند است.

پژو پاسخ به یک پرس و جو رسانه ها بر این موضوع گفت: هند به دنبال دسترسی فوری برای کارشناسان خود را برای بازدید از منطقه به منظور بازگرداندن و حفظ ارزشمند باستان شناسی میراث.

روز پنجشنبه وزارت امور خارجه گفت که دولت هند مجادلات مربوط به بودایی میراث فرهنگی در گلگت-بلتستان هستند "مضحک" و بخشی از "ضد پاکستان, تبلیغات."

"هند اتهامات خلاف حقایق تاریخی در حقوق بین الملل و مربوطه سازمان ملل متحد, قطعنامه شورای امنیت," FO در بیانیه ای گفت.

"نارسایی غلط و مضحک هندی ادعا تغییر نمی کند و وضعیت مورد مناقشه جامو و کشمیر" آن را ادعا کرد.

خارجی نیز متهم هند از "تحریف" گزارش اخیر سازمان ملل متحد پشتیبانی تحلیلی و نظارت بر تحریم تیم (MT) با تروریسم به "تهمت" پاکستان و ایجاد "عوارض" برای روند صلح افغانستان.

بر اساس این گزارش پاکستان مبتنی بر گروه تروریستی جیش-e-محمد و Lashkar-e-Taiba درگیر در قاچاق جنگجویان به افغانستان که تهدید به از خط خارج شدن روند صلح در این کشور جنگ زده.

هند روز سه شنبه اظهار داشت که سازمان ملل متحد گزارش توجیه طولانی آن موقعیت که پاکستان باقی مانده کانون تروریسم بین المللی گفت: سازمان تروریستی و افراد همچنان به لذت بردن از پناهگاه های امن در این کشور است.

"پاکستان قاطعانه رد هند مخرب اتهامات که با هدف گمراه کردن جامعه بین المللی" FO گفت.

آن ادعا کرد که این گزارش بر اساس جلسات ارائه شده در افغانستان به تن توسط برخی محله های که از مدت ها ابراز شک و تردید در مورد روند صلح افغانستان گفت: اسلام آباد هشدار داد که جهان در مورد نقش "اخلال گران" در داخل و خارج از جنگ زده کشور است.

"پاکستان پیشنهاد کرده است فهرستی از چندین هندی تروریسم تسهیل در سازمان ملل متحد, شورای امنیت تروریسم در لیست همراه با مدارک و شواهد از دست داشتن در تروریسم است. ما امیدواریم که شورای امنیت تعیین خواهد شد آنها را به زودی به آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب