هیماچال پرادش به ادامه محدودیت هایی در درون دولت جنبش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 6:46:55 am پنج از ارتش یکی از نیروی دریایی

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 6:46:55 am
himachal pradesh covid, himachal pradesh covid lockdown, himachal inter state transport restrictions, indian express news پنج از ارتش یکی از نیروی دریایی میان 103 جدید Covid موارد است. (بازنمودی)

بین دولت و جنبش در داخل و خارج از هیماچال پرادش را همچنان محدود باقی می ماند و بین دولت حمل و نقل عمومی را همچنان ممنوع باقی می ماند در طول باز کردن 3.0 با توجه به دولت دستور صادر شده در اینجا در روز جمعه. دولت تمدید مستند در مهار مناطق تا اوت 31.

اما مغازه ها در دولت را مجاز به باز کردن این یکشنبه پیش از Raakhi.

اماکن مذهبی/اماکن عبادت خواهد بود و مجاز به تابع به عنوان در هر دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر شده توسط دولت است. سالن ها و موسسات یوگا نیز اجازه داده می شود به کار گیرند از اوت 5 به عنوان در هر دولت دستورالعملهای عملیاتی استاندارد, سفارش گفت.

جنبش در داخل و خارج از دولت بیشتر خواهد شد نظارت از طریق ثبت نام در دولت COVID-19 e-تصویب پورتال (http://covid19epass.hp.gov.in) قطع نظر از چند استثنا از جمله اعضای نیروهای مسلح و یا مرکزی نیروهای شبه نظامی آینده به دولت برای پیوستن به عقب وظایف خود را.

گردشگران هنوز هم نیاز به قبل از رزرو از پنج روز در یک ثبت نام گردشگری واحد منفی Covid RT-PCR test report از یک ICMR-مجاز آزمایشگاه در آخرین 72 ساعت (در زمان ورود) و ثبت نام در این ایالت آنلاین, پورتال به منظور وارد دولت است.

جنبش و قرنطینه از کارگران و تجار و صنعتگران کمیسیون عوامل و دیگران را نیز تا حد زیادی همچنان در الگوی مشابه به عنوان قبل از. هر فرد با داشتن یک منفی Covid گزارش از یک ICMR مجاز آزمایشگاه در گذشته از 72 ساعت و یا که به طور کامل بهبود و دارای یک گزارش منفی صادر شده از طریق RT-PCR تست توسط یک ICMR تایید آزمایشگاه خواهد بود معاف از قرنطینه به منظور گفت.

پنج از ارتش یکی از نیروی دریایی میان 103 جدید Covid موارد

دولت گزارش 103 جدید Covid-19 نفر از جمله پنج ارتش و نیروی دریایی jawans روز پنج شنبه در نظر گرفتن عفونت شمارش به 2,507. در میان تازه موارد 35 گزارش شده از سلن, 24 مندی از, 22 از سیرمور نه از زمین شش از Shimla سه تا از اونا دو تا از Kullu و هر یک از Kinnaur و بیلسپور اضافی دبیر کل (سلامت) R D Dhiman گفت. در زمین های تازه موارد شامل سه ارتش و نیروی دریایی jawans معاون کمیسر Rakesh Prajapati گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب