شورای امنیت سازمان ملل ابراز نگرانی کودک از تلفات J&K

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 2:10:59 pm به شورای امنیت سازمان ملل

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 2:10:59 pm
Islamic tradition of hospitality a remarkable lesson: UN Chief in Ramzan message به شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به "کاهش به عنوان یک نتیجه از تلاش های دولت" در این شماره از گزارش کودک استخدام و قتل و نقص عضو کودکان مربوط به Naxalite شورش. (ایسنا/سوزانا ورا/فایل)

سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ ابراز نگرانی بیش از فرزند تلفات در جامو و کشمیر و از دولت خواست به اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از کودکان است.

دبیر همچنین در زمان توجه داشته باشید از Naxalite شورش و گفت که تلاش های دولت هند منجر به کاهش استخدام قتل و نقص عضو کودکان است.

دبیر کل گزارش در کودکان و درگیری های مسلحانه' گفت که سازمان ملل متحد تا به حال تایید شده بیش از 25 ، 000 و نقض فاحش علیه کودکان در سطح جهانی از ژانویه تا دسامبر 2019 تاکید بر این که تراژدی کودکان ادامه دارد در طول سال.

در هند این گزارش گفت که سازمان ملل متحد "تایید" قتل هشت کودک و نقص عضو از هفت (13 پسر 2 دختر) بین سنین 1 و 17 "و یا در عملیات های مشترک تصفیه مرکزی ذخیره نیروی پلیس ارتش هند (Rashtriya تفنگ) و عملیات ویژه گروه از جامو و کشمیر پلیس, Lashkar-e-Tayyiba, ناشناس عناصر مسلح و یا در طول توپخانه در سراسر خط کنترل."

سازمان ملل متحد نیز تایید حملات نه مدارس در جامو و کشمیر توسط "عناصر ناشناس" در این گزارش گفت:.

اشاره به این حادثه تلخ در گزارش اشاره کرد که در Jharkhand حدود 10 نفر بودند که بنا به گزارش ها نجات توسط پلیس هند از Naxalite شورش گروه که گفته ربوده شده آنها و یا استفاده از آنها را در حمایت یا مبارزه با ظرفیت.

گفت: "من هنوز نگران فرزند تلفات در جامو و کشمیر و بر دولت به اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از کودکان خود از جمله پایان دادن به استفاده از گلوله در برابر کودکان است.

"من نگران بازداشت فرزندان خود از جمله بازداشت در طول شب حملات اقامت اجباری در ارتش, اردوگاه های شکنجه در زندان ها و بازداشت بدون اتهام و یا به دلیل روند و اصرار دولت بلافاصله پس از پایان این تمرین. من توجه داشته باشید که دولت انجام شده تایید سن برای برخی از بازداشت شدگان و اصرار برای آن systematisation," او گفت:.

به شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به "کاهش به عنوان یک نتیجه از تلاش های دولت" در این شماره از گزارش کودک استخدام و قتل و نقص عضو کودکان مربوط به Naxalite شورش.

اما دسترسی کودکان به آموزش و پرورش و خدمات بهداشتی همچنان نگرانی با توجه به این شورش به ویژه در چتیسگر و Jharkhand, او گفت:.

"من نگران حملات در مدارس هنوز من را تشویق کرد که دولت شروع شده و اقدامات قانونی علیه مجرمان," او گفت:.

اشاره به این حادثه تلخ تکرار کرد او را تشویق به دولت هند برای قرار دادن در محل ملی پیشگیری و پاسخگویی اقدامات برای همه و نقض فاحش به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

هند دارای بیان قوی ناامیدی بیش از سازمان ملل متحد و رئیس قبلی گزارش 'کودکان و درگیری های مسلحانه در سال 2019 گفت: از جمله تلاش برای "گسترش اختیارات در انتخابی به شیوه ای" به شرایط خاص تنها politicises دستور کار.

"به رغم دستور مشخص توسط شورای ما ناامید هستند که در گزارش دبیر کل شامل شرایطی است که درگیری های مسلحانه یا تهدید برای نگهداری صلح و امنیت بین المللی" یک مقام ارشد هندی دیپلمات در سازمان ملل متحد گفت: در ماه اوت سال گذشته است.

راه اندازی جدید گزارش روز دوشنبه سازمان ملل متحد نماینده ویژه دبیر کل برای کودکان و درگیری های مسلحانه ویرجینیا گامبا گفت که پسران و دختران استفاده می شود و مورد آزار قرار گرفته در درگیری های مسلحانه در جهان تا به حال کودکی خود جایگزین "درد و خشونت و ترس در حالی که ساعت جهان."

در این گزارش گفت که تکان دهنده ترین افزایش بیش از 400 درصد است که دیده می شود در محرومیت از دسترسی انساندوستانه به کودکان با 4,400 تایید حوادث. این گزارش خشونت علیه فعالان حقوق بشر و موانع به کار خود غارت منابع و محدودیت حرکت در میان بسیاری از اختلال در ارائه کمک های اولیه به کودکان است.

یمن و مالی و آفریقای مرکزی (CAR), اسرائیل و دولت فلسطین و سوریه بیشتر در مورد شرایط آن گفت.

به طور کلی, میلیون ها نفر از کودکان محروم از آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی به عنوان یک نتیجه مستقیم از حملات سوء استفاده و یا به دلیل تعطیلی مدارس و/یا با توجه به استفاده های نظامی, این گزارش گفت:.

پسران و دختران نیز در ادامه به تحمل خشونت جنسی با 735 مورد تایید این تخلف بسیار underreported آن گفت.

بزرگترین تایید اعداد مربوط به جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC), سومالی و جمهوری آفریقای مرکزی. عوامل مصونیت از مجازات برای عاملان و عدم دسترسی به عدالت و ترس از انگ و کمبود خدمات برای بازماندگان تا حد زیادی علت زیر گزارش آن را گفت.

گروه های حقوق بشر به شدت مورد انتقاد اشاره به این حادثه تلخ برای از بین بردن ائتلاف به رهبری عربستان سعودی که مسئول 222 کودک کشته و 4 حمله به مدارس و بیمارستان ها در یمن در سال 2019 از لیست خود را از طرف مسئول نقض فاحش علیه کودکان.

او همچنین "نادیده گرفته و نقض قدرتمند دیگر کشورها" از جمله روسیه و آمریکا و اسرائیل با حذف آنها از لیست سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای گفت.

"دبیر کل آورده شرم بر سازمان ملل متحد با از بین بردن ائتلاف به رهبری عربستان سعودی از لیست 'شرم' حتی به عنوان آن را همچنان به کشتن و زخمی شدن کودکان در یمن گفت:" جو بکر حقوق کودکان حمایت مدیر دیده بان حقوق بشر.

"او بارها و inexcusably چپ کشورهای قدرتمند کردن لیست خود را با وجود قریب به اتفاق سازمان ملل متحد شواهدی از نقض فاحش علیه کودکان" بکر گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن