ایالات متحده گمرک مصادره مت مخلوط صابون میله رهبری برای, St. Paul

ST. پل -- مواد مخدر سگ در سینسیناتی در پنج شنبه, مه 21, استشمام کردن 13.5 کیلوگرم متامفتامین در مخلوط صابون م

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

ST. پل -- مواد مخدر سگ در سینسیناتی در پنج شنبه, مه 21, استشمام کردن 13.5 کیلوگرم متامفتامین در مخلوط صابون میله که رهبری به سنت پل.

با توجه به ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی افسران در یک بیان محموله عملیات hub در سینسیناتی کشف و ضبط دو محموله از روش ورود از همان اهرم در مکزیک در روز چهارشنبه و پنج شنبه. مواد مخدر کشف و ضبط وزن 50 کیلوگرم به همراه یک خیابان به ارزش $217,000.

مواد مخدر سگ هشدار ماموران از اولین بسته و اشعه X نشان داد تناقضات. زمانی که ماموران در بازرسی از بسته آنها یافت میله صابون. اما 37 پوند مت بود امولسیون در صابون بود که رهبری برای اقامت در آتلانتا و آژانس در بیانیه ای گفت.

بعدی شب ماموران متوجه بسته ای دیگر با همان اهرم وارد شده بود که آن را به یک محل اقامت در سنت پل آژانس گفت. بسته به حال همان مطالب — صابون با 13.5 کیلو مت مخلوط داخل.

St. Paul سخنگوی پلیس استیو Linders و گفت: این گروه درگیر نمی شد در این مورد.

یک سخنگوی گمرک گفت: این سازمان افسران به طور مداوم پیدا کردن مواد مخدر قاچاق در راه های مختلف. قبلی تشنج افسران پیدا کرده اند با مواد مخدر در قطعات خودرو در داخل مقوا جعبه و الکترونیک.

در اوایل این ماه ماموران در سینسیناتی در بر داشت 4 پوند ماری جوانا داخل قوطی از مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب.

با توجه به DEA مت است که مواد مخدر اغلب مشخص شده در گزارش. همچنین حدود نیمی از این سازمان زمینه داخلی بخش گزارش افزایش قیمت در خرده فروشی و عمده فروشی سطوح به خصوص در مناطق که در آن مت, شایع ترین است. DEA نیز گزارش کاهش در دسترس بودن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب