سفارش به صورت موقت بیمارستان در بیهار سانتی متر محل اقامت خارج

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پتنا | منتشر شده در تاریخ: جولای 8, 2020 1:24:42 am بیهار سانتی متر Nitish

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پتنا | منتشر شده در تاریخ: جولای 8, 2020 1:24:42 am
بیهار سانتی متر Nitish کومار. (فایل)

دولت از پتنا کالج پزشکی و بیمارستان در اواخر شنبه شب خارج به منظور راه اندازی موقت بیمارستان در محل بیهار وزیر را اقامت.

زودتر سفارش صادر شده توسط سرپرست پتنا پزشکی دانشکده پزشکی و بیمارستان گفت: "پس از یک دستور العمل کلامی در تلفن های داده شده توسط وزیر اضافی, وزارت بهداشت و درمان از بیهار دولت آن شده است تصمیم به باز کردن یک بیمارستان با یک مرکز در سانتی متر خانه به عنوان یک Covid اقدامات پیشگیرانه است."

منظور ذکر شده بود که موقت مرکز را شش پزشکان و سه نفر از پرستاران که کار در شیفت. منظور آمده بود پس از وزیر Nitish کومار زاده و امنیت کارکنان آزمایش مثبت برای Covid-19.

پس از سفارش صادر شد, رهبر مخالفان در مجلس Tejashwi Prasad Yadav حال سوال این "امتیاز ویژه". "CM می توانید آزمایش برای Covid در دو ساعت. پس از خواهر زاده خود را آزمایش مثبت برای Covid-19 یک بیمارستان با یک تنظیم شده است در صفحه اصلی و ارتش از شش پزشکان دو نفر از پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان مستقر است. چرا چنین امکانات در حال توسعه یافته به مشترک مردان حتی پس از چهار ماه" Tejashwi کرده ایم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب