رها-در رزین می تواند پر جنب و جوش می گوید: Sriram

زندگی است در مورد گرفتن فرصت ها. وقتی S. Sriram پیوست, تیم استرالیا در سال 2015 نقش او این بود که از یک چرخش ب

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

زندگی است در مورد گرفتن فرصت ها. وقتی S. Sriram پیوست, تیم استرالیا در سال 2015 نقش او این بود که از یک چرخش بولینگ مشاور.

در طول سال خیلی سخت به لطفا استرالیا شده اند با Sriram تعهد و دانش است که او در حال حاضر دستیار مربی با سمت.

استرالیا تجدید حیات پس از سنباده رسوایی — که در آن تاکید شده است در سخت کریکت و بازیکن رفتار شده است قابل توجه است.

وجود دارد مقدار درون گرایی و روند تدریجی بود. سپس در خاکستر معروف استرالیا هرگز-می گویند-die نگرش به ميدان آمد.

افسرده لانگر

Sriram وضوح به یاد Headingley آزمون. "هنگامی که آخرین مرد جک صافی پیوست بن استوکس, انگلستان مورد نیاز 73 ، ما فکر می کردیم برنده بازی اما مربی جاستین لانگر بود و افسرده. او به ما یادآوری در مورد استوکس و آنچه که او می تواند انجام دهد."

بود که یک روز زمانی که همه چیز رفت و به طرز وحشیانه ای اشتباه برای استرالیا. ناتان لیون از دست رفته جمع آوری یک پرتاب که می تواند تصمیم خاکستر و سمت تلف بررسی هر چند Sriram بر این باور بود که حق تماس با توجه به وضعیت.

این ویران استرالیایی صحبت نمی کنم به یکدیگر پس از شکست و در سمت چپ زمین به سرعت. "صبح روز بعد ما پخش کل آخرین حلقه مشارکت در طول جلسه ما و در مورد چگونه ما می تواند متفاوت بوده است ما در استراتژی" Sriran نشان داد.

برنده عادت

او افزود: "بازی بعدی ما برابر بود Derbyshire و مربی لانگر مشتاق بود که ما برنده شدن در این مسابقه به عادت چیدن 20 درها دوباره."

استرالیا خرد Derbyshire و نمایش داده می شود قابل توجه مقاومت به شکست انگلستان در منچستر به حفظ خاکستر.

معلم و شاگرد

Marnus Labuschagne ظهور قهرمان سری. Sriram گفت: "ارتباط خود را با اسمیت بود که از یک معلم و شاگرد. آنها را برای صبحانه با هم تمرین با هم و اویختن با هم."

دست نخورده

خانه در هندوستان تور استرالیا بعد از این فصل Sriram گفت: "شده است وجود دارد بسیار کمی در فوتبال استرالیایی بازی های برگزار شده در این فصل است. بنابراین افت در زمین در ملبورن و جاهای دیگر خواهد بود دست نخورده چمن خواهد بود تازه و رزین می تواند پر جنب و جوش."

Sriram اذعان به شکست در برابر هند آخرین بار در اطراف در خانه بود و یک ضربه بزرگ. "ما دگرگون کردن در 70 عجیب و غریب اور و ما pacemen نمی توانید به اندازه کافی استراحت," او گفت:.

و کریکت بدون بزاق? Sriram ندارد یک جواب و در عین حال اگر چه او معتقد است که kookaburra توپ در هر صورت نمی درز مقدار پس از 25 اور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب