در یک سال نرمال Gophers را چندین MLB پیش نویس میدارد

شاید آن را هنوز هم خواهد بود اما شانس که مورد کاهش یافته اند از طریق هیچ گسل از خود را دارد. چنین مورد بی شمار

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

شاید آن را هنوز هم خواهد بود اما شانس که مورد کاهش یافته اند از طریق هیچ گسل از خود را دارد. چنین مورد بی شماری برای کالج بازیکنان بیس بال در سراسر کشور است.

"آن سه" در میننتنکا, Minn., محصول پذیرفت. "اما شما فقط کردم به تنظیم و انعطاف پذیر با این وضعیت و فقط نوع رول با مشت."

بله Gophers آس مکس مایر هنوز هم می شود پیش نویس در دور اول پیش نویس روز شنبه به احتمال زیاد در عرض 10 میدارد. زندگی تفاوت چندانی ندارد و در این سال برای تنگ چشم انداز. آن را به هر کس دیگری که تا حد زیادی متاثر از همه گیری های مربوط به تغییرات به 2020 MLB پیش نویس است.

این پیش نویس به طور سنتی به طول انجامید 40 دور معنی اگر شما تا به حال لغو احکام صادره ی به بازی بیس بال حرفه ای شما به احتمال زیاد انتخاب شده را به یک سازمان است. در سال جاری پیش نویس گذشته فقط پنج دور بسیاری از بازیکنان که انتظار می رود نام خود را به نام این هفته آمده اند به درک که نمی توان در این مورد. به عنوان فصل Gophers مربی جان اندرسون انتظار چهار تا شش بازیکن به پیش نویس. در حال حاضر به نظر می رسد به عنوان هر چند آن را فقط ممکن است مایر.

"من فکر می کنم بسیاری از کودکان و نوجوانان ... زمانی که آنها را دیدم تنها وجود دارد برای رفتن به پنج دور پیش نویس در واقع پذیرش این واقعیت نبودند رفتن گرفته شود" اندرسون گفت. "من فکر می کنم کسانی که مکالمات را تغییر داد از فکر کردن در مورد ترک به تلاش برای کشف کردن گام های بعدی برای آنها — بازگشت به مدرسه و برخی از کسانی که همه چیز. بنابراین من فکر می کنم گفت و گو به طور چشمگیری تغییر."

Thoresen را تماشا خواهد کرد پیش نویس برای دیدن مایر و برخی دیگر از دوستان انتخاب شده و خواهد شد صبر کنید اگر نام او نامیده می شود. او گفت این است که "یک تجربه خنک" در دیدار با "کاملا چند تیم است." Thoresen اشاره کرد و هدف خود را شده است هرگز برای دریافت پیش نویس اما به بازی در لیگ های بزرگ. اگر این مسیر به نظر می رسد متفاوت از او یک بار پیش بینی شده آن باشد.

"همانطور که می دانیم همه چیز نیست و همیشه با توجه به طرح" راست دست استارتر گفت. "شما فقط کردم به تنظیم."

Undrafted بازیکنان می توانند با تیم به عنوان رایگان-نمایندگی اما تغییرات ایجاد شده در این سال را که سخت تر است را به عنوان به خوبی. تیم ها تنها می تواند پرداخت undrafted بازیکنان حداکثر $20,000 در این سال قابل توجه dropoff از $200 ، 000 به $300,000 یک ششم دور پیش نویس انتخاب معمولا علائم به صورت.

جفت که با عدم اطمینان در minor league baseball که تقریبا قطعا نمی خواهد که در فصل تابستان امسال شد و در حال حاضر مجموعه ای برای از بین بردن عنوان بسیاری از 42 تیم و ورود به دنیای حرفه ای بیس بال می شود, یک پیشنهاد پر مخاطره.

"من فقط نمی بینید بسیاری از رایگان-عامل خریدهای" اندرسون گفت.

اندرسون اشاره کرد بازیکنان خود را اغلب مسئول به پرداخت حداقل 60 تا 70 درصد از شهریه خود را و او حتی مطمئن نیست چه چیزی کالج فصل بیس بال را مانند نگاه در سال 2021 اجازه دهید به تنهایی چه در زمان بازی در دسترس خواهد بود در فهرست اسامی کامل بازیکنان که — به دلیل همه گیر شده و با داده های اضافی سال از واجد شرایط بودن.

اندرسون گفت که او "دل شکسته" برای بازیکنان خود را. زمانی که او برای اولین بار به آنها گفت که در ماه مارس که فصل شده بود لغو شد, او گفت:, "من می توانم ببینم ناامیدی و سرخوردگی و عدم اطمینان از آنچه که قرار بود به اتفاق می افتد در حال حرکت رو به جلو است."

جک Wassel صحبت به چند MLB سازمان های پیشرو در این هفته اما اعلام کرده است قصد خود را برای بازگشت به مینه سوتا در فصل آینده. او تا به حال یک برک آوت کمپین این بهار بود و به نام بزرگ ده برک آوت Hitter وظیفه توسط D1 بیس بال. خود را به عنوان موفقیت های فوری ادامه به کمپین Wassel بستری او شروع به اجازه های گاه به گاه پیش نویس فکر به ذهن خود.

اما به عنوان coronavirus قرار داده kibosh در کسانی که امیدوار است در این فصل او را نگه داشته و کل وضعیت در چشم انداز تحقق این یک مانع نسبت به آنچه که دیگران در حال پایدار. هنوز, آن را سخت به فکر می کنم در مورد آن در این هفته.

"گاهی اوقات من فقط فکر می کنم در مورد آن را در رختخواب دراز کشیده و کمی ناراحت یا عصبانی فقط به خاطر اینکه از این وضعیت است که من می توانم بوده ام در" Wassel گفت. "آن را سخت به بلع قرص گاهی اوقات. آن را همیشه مانند "چه کرده اید می تواند اتفاق افتاده است ؟" یا چیزهای شبیه به آن. آن را سخت به قبول اما شما باید به."

Wassel گفت: از آن آسان است برای دیدن منفی در وضعیت فعلی اما او تلاش می کند برای پیدا کردن نور است.

"این مرا بیشتر گرسنه برای دریافت بهتر است به عنوان یک بازیکن و ثابت کند که نه تنها افراد دیگر اما خودم که من می تواند به سطح بعدی بازی گفت:" Wassel که با اشاره به روابط و فرصت های به دست آورده با بازی یکی دیگر از بهار در مینه سوتا است. "این تقریبا مانند چرا رفتن برای یک سال دیگر در مینه سوتا?"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب