دادگاه را انکار می کند, بنگلور, نوجوان وثیقه در فتنه مورد می گوید او ممکن است فرار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 5:17:10 am Amulya دستگیر شد در ش

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 5:17:10 am
Bengaluru court, Pakistan Zindabad, CAA protest, college student, Indian express news Amulya دستگیر شد در شب فوریه 20.

بیان کرد که او "ممکن است فرار" اگر منتشر شد, یک بنگلور دادگاه در روز شنبه را رد کرده و وثیقه درخواست یک دانشجو است که متهم فتنه برای گفتن "زنده باد پاکستان" در آغاز سخنرانی خود در اعتراض به تابعیت متمم قانون (کا) در این شهرستان در فوریه 20.

دادگاه مشاهده می شود که اگر داده وثیقه Amulya Leona نورونها, 19 دانشجوی روزنامه نگاری و زبان انگلیسی در بنگلور, کالج, "ممکن است شامل (خودش) در شبیه جرم که بر صلح بزرگ".

پلیس رزرو کرده بود Amulya تحت اتهامات فتنه و ترویج دشمنی میان گروه اگر چه دوستان او ادعا کرد که او در تلاش بود برای انتقال یک پیام جهانی بشریت با شعار zindabad به نام تمام کشورها از جمله پاکستان و هند است.

رد او را با قرار وثیقه درخواست, 60 اضافی شهرستان مدنی و جلسات قاضی Vidyadhar Shirahatti گفت: در سفارش خود را: "اگر درخواست داده وثیقه او ممکن است دهند. بنابراین وثیقه درخواست از درخواست مسئول است رد می شود."

Amulya شناخته شده برای او در فصاحت و بلاغت و اغلب دعوت کرد در تظاهرات علیه کا NRC و NPR دستگیر شد در شب فوریه 20 .

کلیپ تصویری از سخنرانی او نشان داد شعار "Hindustan Zindabad" به زودی پس از گفتن "زنده باد پاکستان" و تلاش برای گفتن مخاطب — او میکروفون گرفته شده بود و دور آن — که همه ملت ها در پایان. او نمی تواند کامل سخنرانی; اعتراض برگزار می شد در بنگلور آزادی پارک.

Amulya را به قید وثیقه درخواست به تعویق افتاد در حساب از این مستند که به اجرا در آمد در مارس 25 — در زمان دادرسی با توجه به شروع در دادگاه بدوی. بنگلور پلیس نیست فایل chargesheet در برابر دانش آموز در طول مستند.

در این دوره از وثیقه جلسات آغاز شد که پس از مستند محدودیت بودند کاسته دادستان استدلال کرد که Amulya در تلاش بود به تحریک مردم برای ایجاد نظم و قانون مشکل است. دادستان همچنین استدلال کرد که او قبلا متهم شده است و باعث نفرت و نارضایتی نسبت به دین و دولت تاسیس شده توسط قانون در هند با برگزاری یک پلاکارد که اظهار داشت "F##k Hindutva" در طول یک دانشجو اعتراض کردند.

دادستان استدلال کرد که دانش آموز اگر منتشر شد ممکن است مرتکب جرائم مشابه از موارد ثبت شده در حال حاضر در برابر او.

دفاع از Amulya یک دوست بود که بخشی از فوریه 20, اعتراض گفت: "قبل از اینکه او می تواند تکمیل آنچه که او می خواست به می گویند که آنها به او احاطه شده و برداشت میکروفون. او بعد از آن قرار داده شده تحت بازداشت به اتهام فتنه. آنچه که او در تلاش بود برای گفتن اگر ما عشق یک کشور به این معنی نیست که ما باید نفرت دیگر." یکی دیگر از دوستان گفت: "لطفا دیدن او Facebook post فوریه 16 حدود 8 ساعت. دوست داشتن یک کشور دیگر معنا نیست که شما در حال رفتن در برابر خود را — این همان چیزی است که او در تلاش بود به می گویند (در اعتراض). او ترویج وحدت میان ملت..."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن