کریشن رفیق Gurjar مجموعه به بعد هاریانا BJP رئیس

نوشته شده توسط Sukhbir Siwach | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 8:36:10 pm کریشن رفیق

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Sukhbir Siwach | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 8:36:10 pm
کریشن رفیق Gurjar

اتحادیه وزیر امور خارجه و فریدآباد MP کریشن رفیق Gurjar به نظر می رسد همه را به جای وقت Subhash Barala به عنوان بعدی هاریانا BJP رئیس. بسیار قرار می گیرد پارتی منابع گفته اند که هند اکسپرس که رسمی اعلام نامگذاری Gurjar به عنوان بعدی هاریانا واحد سر است به احتمال زیاد به زودی ساخته شده. آنها اضافه شده است که حزب فرماندهی عالی تصمیم گرفت در Gurjar را به نفع زیر هاریانا وزیر منهر لعل خطار رضایت برای نام خود را.

BJP رهبران در ضمن در حال حاضر آغاز شده تبریک Gurjar برای مسئولیت های جدید.

این اتحادیه با وزیر برگزار شده بود مسئولیت هاریانا حزب رئیس قبلی بیش از حد از سال 2009 تا 2013.

این منابع گفت: سابق هاریانا وزرای کاپیتان Abhimanyu و Om Prakash Dhankar دو زمان MLAs Mahipal Julia و کمال گوپتا, Kurukshetra MP Nayab Saini و BJP هاریانا واحد دبیر Sandeep جوشی شد و همچنین در مسابقه نهایی نظر براي نوشته.

منابع اضافه شده است که برخی از کارمندان ارشد در حزب فرماندهی عالی بودند حمایت از کاپیتان Abhimanyu و Dhankar بیش از حد. این وزیر راضی در Gurjar نام برای اطمینان از "اتفاق آرا در انتخابات از دولت BJP رئیس", اضافه شده منابع.

Dhankar در نظر گرفته شده است نزدیک به BJP جمهور J P Nadda در حالی که کاپیتان شناخته شده است برای نزدیکی به اتحادیه خانه وزیر Amit Shah. هر دو Dhankar و Abhimanyu قبلا برگزار مهم مسئولیت سازمانی در حزب. از سوی دیگر Mahipal Julia کمال گوپتا, Nayab Saini و Sandeep جوشی در نظر گرفته شد از وزیر اردوگاه.

برای چند ماه گذشته چندین رهبران دولت شد و تلاش برای به دست آوردن فرصت برای رهبری حزب در هاریانا که در آن BJP دوباره بازگشت به قدرت در انتخابات برگزار شده در اکتبر 2019.

Gurjar که متعلق به یک روستای فریدآباد منطقه اومدند سیاست خود را در طول روز به کالج. در سال 1994 انتخاب شد به عضو شورا برای فریدآباد شهرداری شرکت. فقط دو سال بعد او به هاریانا مجمع زمانی که او را شکست داد و یک سیاستمدار ارشد Mahender Pratap از Mewla Maharajpur حوزه فریدآباد منطقه. سپس او ساخته شده بود وزیر کابینه در پس داد دولت هاریانا Vikas حزب بی جی پی به رهبری موجود وهمی بشکل روح لعل. در سال 2000 او دوباره شکست Mahender سوار شد و رهبر بی جی پی قانونی در Vidhan Sabha. در سال 2009 انتخاب شد از تیگن مجمع گشود.

پس از برنده 2014 Lok سبها انتخابات از فریدآباد او داده شد مسئولیت وزیر امور خارجه در دوره اول دولت مودی. در سال 2019 او برنده انتخابات توسط یک حاشیه 6.38 لاخ آرا بود که سوم بزرگترین پیروزی حاشیه سراسر کشور در Lok سبها انتخابات است.

وقت هاریانا BJP رئیس Subhash Barala 53 ساله نیز در نظر گرفته شده نزدیک به رئیس جمهوری. Barala به کار گرفته مسئولیت دولت و رئیس از دسامبر 2014 زمانی که به او اختصاص داده بود این کار پس از آن دولت رئیس جمهور Ram Bilas Sharma شد یک وزیر کابینه در خطار دولت است. در سال 2016 Barala بود دوباره با توجه به مسئولیت. در تاریخ BJP در هاریانا منابع در حزب گفت: Barala خدمت زعفران حزب به عنوان دولت و رئیس جمهور برای طولانی ترین دوره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب