J&K: ساعت پس از ترخيص از دولت بیمارستان 12 تست مثبت دوباره به ارمغان آورد

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 1:22:07 am ملی بهداشت ماموریت مدیر در

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 1:22:07 am
ملی بهداشت ماموریت مدیر در اتحادیه خاک Bhupinder کومار که گره افسر Covid-19 تلاش های کنترل در جامو و کشمیر را تکذیب کرد آگاهی از این حادثه. او گفت که او به آن نگاه کنید و اقدام لازم. (فایل)

سه روز پس از آنها مرخص شده بعد از تست منفی برای Covid-19, ده نفر از کارگران یک نوشابه گیاه آورده بودند به یک دولت-اجرای بیمارستان در باری Brahmana در جامو و کشمیر را Samba منطقه پس از نمونه های آزمایش مثبت در دور دیگری از تست.

پس از تخلیه بسیاری از کارگران سفر کرده بود به خانه های خود در مکان های مختلف در منطقه جامو. آنها در حال حاضر در کارکنان دولت شرکت بیمه (ESIC) بیمارستان.

ملی بهداشت ماموریت مدیر در اتحادیه خاک Bhupinder کومار که گره افسر Covid-19 تلاش های کنترل در جامو و کشمیر را تکذیب کرد آگاهی از این حادثه. او گفت که او به آن نگاه کنید و اقدام لازم.

با توجه به منابع در حدود 15 کارگر در یک نوشابه گیاهی در قرنطینه بودند بعد از یکی از آنها آزمایش مثبت برای Covid-19 جولای 1. روز بعد خود را, نمونه های آزمایش مثبت است. آنها بستری ESIC بیمارستان در جولای 5. نه روز بعد از آن مقامات بهداشتی خود را جمع آوری نمونه ها و نتیجه منفی در ژوئیه 17.

همان روز مقامات بهداشتی در زمان خود نمونه دوباره برای تست دوم اما قبل از این گزارش آمد پزشکان مرخص همه آنها. روز اول ژوئن 17, زمانی که, گزارش, آمد, 12 از 15 کارگران آزمایش مثبت و پزشکان شروع دیوانه وار به دنبال آنها. پس از آن برخی از آنها به خانه رفته بودند به مکان های خارج از Samba منطقه.

پزشکان در بیمارستان گفت: آنها تا به حال ترخيص بيماران بر اساس این گزارش منفی و دولت دستورالعمل برای تخلیه کسانی که نمی نشان می دهد هر Covid-19 علامت به مدت سه روز از 10 روز پس از شروع علائم.

پزشکان گفت: تمام کارگران در حال حاضر شده است به ارمغان آورد به بیمارستان. خود نمونه گيری دوباره در روز دوشنبه و باید آزمایش مثبت, دکتر گفت:.

خانواده های برخی از کارگران گفته اند که پزشکان نام آنها را به بیمارستان گفت: آنها نیاز به دریافت اشعه X انجام می شود و فاش نمی کند مثبت گزارش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن