Northland طبیعت: شکوفایی آغاز می شود با درختان کوچک

گیاهان است که تماس این خانه خود را با استفاده از نور خورشید زمانی که آنها می توانند. در عرض دو هفته برگ پر خوا

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

گیاهان است که تماس این خانه خود را با استفاده از نور خورشید زمانی که آنها می توانند. در عرض دو هفته برگ پر خواهد شد در بالای سر تاج و این سایت خواهد بود سایه.

این عمر کوتاه بهار گلهای وحشی که اغلب به نام ephemerals را دارد سریع به جوانه زدن از خاک توسعه برگ و تولید گل های جدید برای فصل. پس از گرده افشانی در اوایل پرواز حشرات آنها محو خواهد شد. برخی را در برگ های خود را از طریق ماه های آینده, اما دیگران افتد به خاک و در تابستان ما نمی تواند بگوید که آنها حتی در اینجا.

اما رشد آنها در حال حاضر و در طول راه رفتن پیدا کنم حدود ده نوع: هپاتيکا, با این حال،, بهار, زیبایی چوب, شقایق سفید و زرد ماهی قزل آلا-نیلوفرهای bellworts, وحشی, زنجبیل, مرداب گل همیشه بهار toothwort, trillium, هلندی شلوار و بنفشه. این لیست طبیعی است برای یک برگریز جنگل در مه.

در حال رشد با آنها برخی از سرخس fiddleheads. به دنبال من می بینم که بسیاری از درختان در حال تشکیل برگ جدید. در نزدیکی جنگل' لبه من پیدا کردن بعضی از درختان تشکیل گل خود را. ما اغلب تماس درخت گل "شکوفه."

درخت گل شده است با ما از اواخر ماه مارس و بسیاری از درختان توسکا هازل کبوده و بید برگزار شد catkins — گل های مختلف مرتب کردن بر اساس از طریق بسیاری از مارس.

نقره افرا به دنبال داشت افرا قرمز برای نشان دادن خود pistillate و staminate گل با رنگ قرمز. در نیمه دوم ما دیدن شکوفه از درختان دیگر که بسیاری از ما بسیار آشنا است. در حال حاضر این arboreal نشان می دهد آغاز می شود با سه درختان کوچک.

مشترک در جنگل' لبه و یا کنار جاده ها که در آن آنها به اندازه کافی نور خورشید این درختان همه با سفید, گلبرگ قرار داده و کاملا نشان می دهد خود را. اوایل این درخت سه نفر تشکیل شده است از وحشی آلو juneberry و پین گیلاس. هر درخت کوچک است و هر کدام از این گل ها با پنج گلبرگ. آنها اغلب رشد در نزدیکی هر یک از دیگر.

من برای اولین بار به شکوفه آلو وحشی. کوچک نزدیک به دایره گلبرگ باز خواهد شد در شاخه های قبل از برگ های توسعه.

A wild plum blooming in May. Note the abundant flowers are before the leaves are grown. (Photo by Larry Weber)

وحشی آلو شکوفه در ماه مه. توجه فراوان گل قبل از برگ در حال رشد است. (عکس توسط لری وبر)

در عرض چند روز juneberry (همچنین به نام "shadbush" و "serviceberry") باز خواهد شد خود را با شکوفه های بلند و نازک گلبرگ در همان زمان که برگ ها تشکیل می دهند.

پین گیلاس با آن خوشه هایی از گل های کوچک است — همچنین با برگ.

هر سه مشترک در کنار جاده ها و ما مقدار زیادی به ما منتقل می کند. ما معمولا متوجه نمی شوند که چگونه فراوان آنها تا زمانی که دیده می شود در بلوم در این زمان.

پس از گرده افشانی هر اشکال میوه ها و انواع توت ها رسیده در تابستان. هر چند کوچک و رنگارنگ انواع توت ها خورده شده توسط بسیاری از حیات وحش محلی. خرس (و برخی از ما) پیدا juneberry به بسیار خوشمزه در ماه ژوئیه روز. جالب است توجه داشته باشید که اگر چه ما آنها را Juneberry آنها شکوفه در ماه مه و انواع توت ها رسیده در ماه جولای.

به زودی دیگران خواهد خود را اضافه کنید شکوفه های رنگ به اواخر آوریل چشم انداز است. اقطی زالزالک اپل chokecherry و یاس بنفش خواهد بود و به مقدار زیادی بیشتر گلبرگ رنگ در اواخر این ماه.

شکوفایی درختان که ما تا دیپلم با اواخر ماه مه آغاز می شود با اوایل درخت سه نفر از وحشی آلو juneberry و پین گیلاس به عنوان دیده می شود در حال حاضر در امتداد جاده.

Larry Weber

لری وبر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن