تماشا کنید: فیلم نشان می دهد که طوفان Amphan انتقام ویران کردن در بنگال

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 2:21:24 pm مردان نجات از موارد آسیب دیده

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 2:21:24 pm
cyclone amphan, cyclone amphan news, cyclone amphan tracker, cyclone amphan videos, cyclone amphan west bengal, digha, digha cyclone amphan, kolkata cyclone amphan, south paragnascyclone amphan, cyclone amphan news, cyclone amphan tracker, cyclone amphan videos, cyclone amphan west bengal, digha, digha cyclone amphan, kolkata cyclone amphan, south paragnas مردان نجات از موارد آسیب دیده فروشگاه پس از طوفان Amphan آن باران سیل آسا در, South 24 Parganas منطقه در غرب ایالت بنگال هند 21 مه سال 2020 است. (منبع: رویترز)

طوفان Amphan ادعا کرده است حداقل 12 زندگی می کند و در پشت یک دنباله از تخریب در کلکته و چندین بخش دیگر در غرب بنگال پس از آن محصل در چهار شنبه ظهر. در سراسر کشور, برق و خطوط تلفن بودند جامعی ترک بسیاری از بدون برق و یا استفاده از ارتباطات است. تصاویری به اشتراک گذاشته شده توسط مردم از سراسر بنگال غربی نشان می دهد اب اشباع خیابان بی خانمان درختان مستغرق وسایل نقلیه و آسیب گسترده به خانه ها و اموال.

عملیات در کلکته فرودگاه متوقف شد و پس از جاری شدن سیل شدید و بادهای قوی باعث آسیب به آسفالته باند و آشیانه. چندین پارک هواپیما به نظر می رسد بخشی از زیر آب.

زودتر West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت: تخریب گسترده در دولت بود یک "فاجعه بزرگتر از COVID-19". بانرجی گفت: آن را حداقل برای سه یا چهار روز برای ارزیابی میزان آسیب است.

به عنوان بسیاری از پنج لاخ مردم شده اند تخلیه و نقل مکان به طوفان پناهگاه توسط دولت.

مجموعه ای از فیلم نشان می دهد که تاثیر طوفان Amphan

@krmusic07##fyp ##amphancyclone ##cycloneamphan ##westbengal ##foryou ##ویروسی♬ صدای اصلی – amankumarsharma02
@surabhinitOMG باغ من 😨😨😨##cycloneamphan##amphancyclone♬ صدای اصلی – surabhinit
@thechicgazette##amphancyclone ##amphancyclonekolkata ##کلکته ##amphan♬ صدای اصلی – thechicgazette

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن