'مدال المپیک است اولویت'

آس هندی paddler G. Sathiyan شده است چشم خود را بر سه دستاورد او آرزوهای خود را به انجام بعدی: برنده یک مدال ها

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

آس هندی paddler G. Sathiyan شده است چشم خود را بر سه دستاورد او آرزوهای خود را به انجام بعدی: برنده یک مدال های المپیک, شکستن به جهان بالا-10 و ضرب و شتم یک بازیکن چینی.

"این یک کار بسیار نیرومند [برای برنده شدن یک مدال های المپیک در توکیو]... از آن خواهد شد پر شور اگر من می تواند یک چهارم نهایی و آن را قرار داده و من واقعا موقعیت خوبی برای رفتن برای یک مدال در بازی های المپیک 2024," Sathiyan گفت Sportstar در طول یک Instagram live جلسه در روز چهارشنبه.

چنای-متولد paddler اضافه شده است که ضرب و شتم یک بازیکن از چین خواهد ایجاد یک احساس در هند است.

اولین هندی بازیکن برای شکستن به جهان بالا 25, Sathiyan اعتبار موفقیت خود را به مربی سابق و قهرمان ملی S. رامان.

"او به من تبدیل از یک منفعل و تحت کنترل بازیکن به یک بازیکن تهاجمی. من استفاده می شود به این باور است که توپ بیشتر بازی می کنم و بهتر آن بود. او به من گفت که آن را بیشتر در مورد کیفیت توپ و پرخاشگری که با من بازی کرد."

در نظر گرفتن باتوم

برای مدت زمان طولانی هندی تنیس روی میز مترادف با A. Sharath Kamal.

در حال حاضر و به عنوان Sharath می گوید باتوم منتقل شده است به Sathiyan. پرسید که آیا اضافه فشار یا انگیزه Sathiyan گفت: "این است که قطعا انگیزه. چه حتی بهتر این است که او [Sharath] هنوز هم بازی با ما. بنابراین آن را برای دریافت چنین تعریف از او."

Sathiyan است که صرف بیشتر وقت خود را در طول این مستند در محل اقامت خود در چنای و جدید پیدا کرده بازی شریک در پروانه Amicus نخست ربات.

"من شده اند با آن آنقدر زیاد است که گاهی اوقات دستگاه گرم آن را نیز نیاز به یک استراحت. ربات است که قادر به آن را نگه می دارد گرفتن خسته" Sathiyan به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب